Skip to main content

Heyy ik ben meisje 13 jaar en ik ben dus vrienden met een meisje laten we der isa noemen.

Ik en isa zijn sinds dit jaar zomervakantie vrienden geworden omdat ik naar buiten ging met vrienden waar zij ook vrienden mee is dus ze ging mee. En uiteindelijk kreeg ik meer cc met der en gingen we vaker met zen 2 en buiten. Ze kleed zich een beetje als een jongen of nou ja ze draagt vaker kledingpakken nike tech enz en dan beetje oversided. Toen uiteindelijk kreeg ik fix met een jongen en gingen we met zen 3 en naar buiten en hadden ik en die jongen gezoend. Daarna toen ik thuis was appte ze me dat ze me leuk vind dat ze ( isa) verliefd op me is. Ik heb nog nooit een meisje leuk gevonden of een meisje die mij leuk vind ik vond 't zelfs altijd een beetje raar hoe meiden op meiden kunnen zijn? Ik heb haar vertelt dat ik haar niet leuk vind en paar dagen later zei ze dat ze me niet meer leuk vind en dat ze t uit der hoofd heeft gezet.

Daar was ik blij mee maar toen weekje of 2 later hadden we gebekt. Het was eig aleen omdat een jongen met me wou bekken en ik durfde niet want ik wist niet of ik het kon. Toen ik en isa hadden gebekt vertelde me ze dat ik gewoon goed kan bekken. Ik heb nooit met die jongen meer gebekt want ons contact werd minder en minder. Uiteindelijk ik en isa gingen steedssss meer met elkaar om en in herfstvakantie ( vorige week) hebben we nog is gebekt. Ik weet zelf ook niet waarom maar sinds toen begon ik der leuk te vinden.

Ze weet nu dat ik der leuk vind en zei vind mij ook nogsteeds leuk. Nu wil ze een geheime rela aangezien niemand mag weten day ik op een meisje ben en hetzelfde met haar. Ook niemand weet dat we gebekt hebben en dat blijft ook zo.  Maar ben ik nu lesbisch? Want sinds ik haar leuk vind kijk ik echt anders naar jongens en vind ik jongens gw minder aantrekkelijk maar ik heb nog NOOIT een meisje leuk leuk gevonden en ik wil het ook niet maar ik denk gwn de hele fk dag aan der het is echt niet normaal.  Maar mijn vraag is ben ik nu lesbisch,  bi of is dit gewoon een fase

Want ik vind geen ander meisje leuk leuk nog nooit gevonden aleen haar teminste ik denk dat ik der leuk vind omdat ik altijd aan haar denk en weer met haar wil bekken 😩 

Geen reactie

Reageer