Beantwoord

Ben ik lesbie of bi

  • 2 April 2019
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Badge
Hallo, sinds een paar weken kan ik alleen nog maar aan iemand denken, later in deze topic wie. Maar ik wil graag weten of jullie misschien een test willen maken waardoor ik kan kijken of ik lesbi of bi ben
ik kan namelijk aan niemand anders meer denken dan Lucy hale☺️ Af en toe heb ik hetzelfde gevoel als ik bij Mn oude vriendjes had, verder ben ik pas 1 keer eerder op een meisje gevallen ik hoop dat jullie kunenn helpen🙋🏼‍♀️
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 April 2019, 21:10

Bekijk origineel

1 reactie

Hey!

Neen, een test voor je geaardheid bestaat niet, dus je zult het echt op gevoel moeten doen.
Je kunt al weken aan niemand anders meer denken dan L.
Is L. een bekend persoon of een leeftijdsgenoot? (ik weet dat er een Amerikaanse actrice Lucy Hale is, vandaar mijn vraag - als het een leeftijdgenoot betreft mag je hier de naam niet voluit schrijven)

Het kan uiteraard zo zijn dat je gewoon goede vriendinnen bent met haar, of dat je een grote fan bent,...
Het kan evengoed verliefheid zijn, zeker als ze weken door je hoofd blijft spoken en je hetzelfde gevoel als vriendjes gaf.
Lesbisch zal je wel niet zijn aangezien je meerdere keren verliefd bent geweest op jongens. Bi is echter wel heel logisch, als je nu voor de tweede keer verliefd bent op een meisje.

Naarmate je ouder wordt zal je geaardheid wel duidelijker naar voor komen. Ik zou je aanraden om er gewoon niet te veel naar om te kijken en gewoon lekker verliefd te worden op wie je 'wil'.
Liefde valt niet te sturen, en heeft ook niet persé een 'etiket' nodig, zoalng jij je er goed bij voelt.

Groetjes
Lot

Reageer