Skip to main content
Vraag

ben ik homo??

• March 20, 2026
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy, ik Ben een jongen en  ik Ben laatst affewezen door een meisje en dat maakte me heel depresief, ik heb twee vrienden.

Ze hebben me echt geholpen en ik denk dat ik gevoelens voor een van hun krijg, is dit dan beschouwd als homo?? 

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 21, 2026

Heyy,

Als je gevoelens voor hetzelfde geslacht hebt als jongen is dit homo, maar je kan ook biseksueel zijn (je kan vallen op beide geslachten), als je gevoelens had voor dat meisje en die jongens kan dat dus het geval zijn. Maar dat hoeft niet zeker te zijn. Je bent nog jong en je bent in ontwikkeling. Veel jongeren strugglenen met hun seksualiteit en zijn dat nog aan het uitzoeken. Als ik jou was zou ik gewoon lekker je liefdesleven meemaken en verliefd worden op wie je wilt, ik snap dat je graag precies wilt weten op wie en wat je valt maar uiteindelijk maakt dat niks uit! Als je verliefd bent op iemand en diegene ook op jou en jullie zijn gelukkig maakt geslacht uiteindelijk niet uit! Ik zou gewoon lekker een beetje uitzoeken waar je op valt, je er niet te druk om over maken en lekker de liefde meemaken. Maar ik snap natuurlijk ook dat dat lastig kan zijn dus het is ook belangrijk er wel over te praten met iemand die je vertrouwt en anders kan je natuurlijk altijd bij de kindetelefoon terecht! 

Heeell veel successss voor nu, laat weten als je ergens hulp bij nodig hebt en weet we zijn er voor je byeee love uuu🍀❤️✨

Liefs 🫂

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 21, 2026

misschien omdat ze geholpen hebben heb je dat gevoel maar gaat erom wat je zelf wil. ben je verlieft en zou je sex willen hebben met ze dan kan het gevoel ook weer anders zijn.