Vraag

ben ik een slechte vriendin?

  • 25 February 2020
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey allemaal, ik heb ff snel hulp nodig dus als je tijd hebt…..

ik ben een tijd geleden naar een nieuwe school gegaan en ben dus van mijn beste vriendin gescheiden. De eerste maanden ging het gewoon goed, alleen nu ik nieuwe vrienden heb is het anders. 

We hebben een afspraak staan deze week maar  volgende week  heb ik veel toetsen en werkstukken staan dus zit ik wat in de stress. 

ik wil de afspraak eigenlijk afzeggen, maar ik ben bang dat ik haar dan kwets. We hebben ook al een tijdje niet meer afgesproken. Ik mis haar wel, maar deze week gaat het echt even niet lukken voor mij.

Ik ben bang dat als ik het afzeg dat ze deze vriendschap misschien niet meer ziet zitten of dat ze denkt dat ik niet meer met haar om wil gaan. Ik geef ook nog steeds om haar maar de laatste tijd wil het gwn even niet lukken met alles. Ben ik nu een slechte vriendin omdat k haar wss weer ga teleurstellen?


2 reacties

Als ik jou was zou ik haar gewoon de waarheid vertellen. En zeggen dat je je er heel erg op verheugt hebt, maar dat je alsnog wel een andere keer wilt afspreken.

veel succes

Hoe me op de hoogte graag

 

hey,

 

vertel haar wat je hier hebt gezecht, dus heyy ik heb het druk en ik had me er zo erg opverheugd en ik mis je ook heel erg maar de laatste tijd past het gewoon even niet ik voel me best k*t over en lullig ik hoop niet dat ik onze vriendschap nu verpest heb door weer een afspraak af tezeggen sorry,

 

wees eerlijk je kan het!!!

 

x juul

Reageer