Skip to main content
Vraag

ben ik delulu of vind ie me leuk

• June 16, 2026
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

hii guys, ik ben een meisje van (bijna) 14 en ik vind een jongen leuk. 

Al wel een tijdje mr ja. We zijn nu gwn vrienden mr ik heb t gevoel dat t miss wel iets meer dan vrienden kan worden. we praten heel veel en appen ook veel. t is heel gezellig en ik heb t gevoel dat hij mij ook weleens leuk kan vinden. we zijn gwn een beetje aan t “playfighten” en beginnen ook vaker best close bij elkaar te staan. al onze vrienden shippen ons en laatst dacht ook een leraar dat we iets hadden. ook flirten we wel een beetje maar dat is half sarcastisch. ik zei bijvoorbeeld vandaag dat ik weer eens zin had om een horror film te kijken mr dat ik dat een beetje scary vond om alleen te doen. hij reageerde daarop :” ik weet waar je woont, dusss...” en dan “grapje grapje” en zegmaar t is wel veel van dit soort flirten. ook had ik zn fiets sleutel gepakt en toen had hij me half een beetje zachtjes naar de muur gedreven en zei hij dat als ik hem niet zelf teruggaf dat hij hem uit mijn broekzak zou pakken. mr ik weet dus niet of dat gwn zn personality is of dat hij aan t flirten is. 

plss help ik ben echt bang dat ik gwn delulu ben en hij me helemaal niet leuk vindt

1 reactie

Quokka
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • June 17, 2026

Hoi hoi,

Ik zou zeggen: ga ervoor. Jongens zijn vaak bang om zelf de eerste stap te maken, dus het is aan jou als je iets wilt beginnen. Hou ons op de hoogte, en succes!

Q