Skip to main content

Ik had dus een vriend en dat had ik leren kennen via school we praatte dus veel en ik werd verliefd op hem, hij zei dat hij wel een relatie met me wilde en ik was ofc heel blij, na twee dagen zei hij plots een lijst met reden waarom hij mij haat, dat maakte mij echt fucking insecure, hij had me toen de hele zomervakantie geblokkeerd op elke vorm van sociale media. we zaten in een disord server en na de vakantie kregen we weer contact, ik was nogsteeds verliefd op hem, we gingen weer afspreken en chillen, en ik heb hem al mijn geheimen verteld omdat ik hem met heel mijn hart vertrouwde, want ik hield van hem, toen vertelde ik dat ik dat ik nog steeds verliefd op hem was, hij had me toen weer geblokt, na een paar weken had ik een alt account gemaakt op discord en had ik hem weer geappt. toen zei ik dat ik geld verdiende met tekeningen maken (want ik kan goed tekenen) en dat hij 25% procent van de winst kon verdienen als hij me deblokkeerde. maar ik verdien(de) helemaal geen geld met tekeneningen verkopen. ik vond hem al niet meer leuk, hij dreigde elke dag om mijn geheimen door te vertellen aan mijn vrienden. hij is zelf dus blijkbaar homoseksueel. hij heeft het uiteindelijk eergisteren doorverteld aan mijn beste vriend, gelukkig mag mijn beste vriend me nogsteeds maar ik ben wel bang dat hij anders over me denkt. ben ik de klootzak of is hij het?

Hoi. Nou je hebt meer dan je best gedaan en het klinkt erg gemeen van hem. Dus nee vlgs mij ben jij dat niet. Je leert denk ik wel dat je volgende x het anders zou doen toch 😉 verwijt jezelf niets.  Ik hoop dat je een veel lievere jongen vind die écht van je houd! 

Sjammetje xxxx


Jij bent echt zoiezo niet de klootzak want hij is gwn koalo gemeen tegen jou geweest om geen enkele reden


Reageer