Skip to main content
Beantwoord

ben ik bi?

• July 8, 2022
  • 8 reacties
  • 703 Bekeken

LEAB
Forum|alt.badge.img+4

Hoi,

ik denk dat ik bi ben. Ik vind jongens geweldig…. Alleen Meiden op een andere manier …

liefs,

moet ik aan mijn docent mailen?
 Of gewoon wachten tot het voor bij is. Zelf zit ik en 2 maanden ongeveer mee. 

ik durf het niet te vertellen tegen mijn ouders maar wel tegen die docent.  Ik weet het gewoon niet meer.

ik ben alleen bang dat het als het toch niet zo is dat ja….. ik weet het niet

liefs,

Beste antwoord door Anonymous

Als je ermee zit en je kunt bij die docent terecht waarom niet… Enne het is helemaal niet erg als je bi zou zijn!

8 reacties

• July 8, 2022

Experimenteren is het beste antwoord 

LEAB
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 8, 2022

Kan ik het misschien mailen naar de docent?

• Antwoord
  • July 9, 2022

Als je ermee zit en je kunt bij die docent terecht waarom niet… Enne het is helemaal niet erg als je bi zou zijn!

LEAB
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 9, 2022

Oké dankje

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 23, 2022

Hoi, het kan zeker dat je bi bent. Ik ben het ook. Probeer je gevoelens te accepteren voor meisjes en als je overtuigd bent dat je gevoelens echt zijn dan kan je dat vertellen aan vrienden en familie (uit de kast komen) Als dat gaat. Misschien ben je nu bi curious. 

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

over je ouders niet durven te vertellen je bent wie je bent bi of niet je zult altijd een geweldig persoon zijn net als iedereen en als je ouders het niet accepteren weet jij zit niet fout je ouders zitten dan fout je mag zijn wie je bent bi of niet het maakt niet uit je zult altijd net als iedereen op het forum een geweldig persoon zijn

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 10, 2025

Dat is waar

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 10, 2025

"Wachten tot het voorbij is" → waarom zou je willen dat het voorbij is?

Biseksualiteit heeft veel voordelen. Allereerst heb je dubbel zoveel potentiële kandidaten voor de liefde zeg maar. 😉

Ik ben zelf ook bi, maar val denk ik voor 80% op meisjes (ben zelf een meisje) en 20% jongens. Dus veel meer lesbo dan bi zeg maar. Maar ook ik vind dus dat een meisje andere dingen in me oproept dan jongens. Het één is niet persé vervangbaar door het ander.

Ik zou zeggen: ontdek wie je bent. Wat zijn je gevoelens, wat is je aantrekkingskracht tot de verschillende genders? Dat is iets wat je kunt toelaten om voor jezelf te ontdekken.

Waarom niet een keer naar een 'roze' feestje of bar gaan? Desnoods helemaal alleen als je het veilig wilt doen (zodat je omgeving het niet weet, mocht je dat veiliger vinden).

En al zou je uiteindelijk meer voor jongens gaan, jongens willen ook wel eens een trio daar zijn ze niet vaak vies van.. 😊 dus dan heb jij een streepje voor! Zo kun je het ook zien.

Ik zie vooral voordelen aan biseksueel zijn. Eigenlijk geen nadelen?