Vraag

ben ik bi??

  • 18 December 2018
  • 4 reacties
  • 151 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hee allemaal,
Ik zit echt in zo'n crisis.
Ik dacht dat ik altijd op jongens viel, maar ik krijg steeds meer gevoelens voor een meisje op school.
Dat meisje is ook al uit de kast, en ik vind haar leuk (denkik?)
Maar ik heb altijd gevoelens gehad voor jongens, net zoveel als voor dat meisje.

Het punt is, stel dat ik echt bi ben.....
dan zet mijn vader me het huis uit. Hij is heel erg tegen gay stellen. Daar walgt hij van.
Dus ik mag ook nooit wat nemen met een meisje.
Moet ik haar dan maar gewoon vergeten en mijn gevoelens verbergen??

Xxjee

4 reacties

Het kan ook zijn dat je nieuwsgierig bent in personen van hetzelfde geslacht en echt gevoelens hebt voor die van het andere geslacht. Je moet overal achter nog een keertje komen dat is het leven, je hoeft niet perse op dit moment zeker te weten. Als je uiteindelijk toch zeker weet dat je biseksueel bent en je weet 100% zeker dat je vader je het huis uit zou zetten zou ik het misschien heel even geheim houden voor hem en het aan een familielid vertellen die je wel vertrouwd?
Hey, je moet het gewoon even tijd geven en je merkt vanzelf dat je wel of niet steeds meer richting meisjes trekt. Dat had ik wel, was eerst geen bi nu wel. Het heeft tijd nodig en niks uit je hoofd zetten. Lekker praten met vriendinnen enz. Waar je goed mee bent. Het is misschien een wat gek gevoel je denkt dat je alleen op jongens valt maar het kan wel veranderder. Je komt er langzaam steeds meer achter. Niks verbergen maak er Geen probleem van eerst maar is rustig aan kijken hoe en wat. Daarna kan je altijd wat gesprekken met je vader aangaan of eventueel met een vriendin erbij. Of zelf een mentor idk. Dat is later. Zo heb ik het ook ongeveer beleeft. Ik heb namelijk nu een relatie met een meisje (wat eerst ook niet echt geaccepteerd was thuis). Nu juist Enorm door even te praten. Geef die keuzen voor thuis ook even de tijd. Niks te snel en geen proberen maken.

Laat maar weten als je ergens nog een vraag over hebt. Ik wil je altijd helpen zover ik kan!

Succes 💋

X Sandy
hee,
bedankt voor jullie reacties!
Ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat ik eerst maar eens gewoon moet afwachten en verder onderzoeken wat ik voel.
xxjee
Hey,

Ja doe dat.
Het gaat je lukken!

Je kunt is wat experimenteren met het een of het ander. Wie weet dat je dan al achter voorkeuren komt.

Veel succes!

X Sandy

Reageer