Skip to main content

ben 13 jaar en wil vriendin maar zit in pest klas

• November 29, 2025
  • 6 reacties
  • 129 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hallo ik ben een jongen van 13 jaar en ik weel heeel graag een vriendin een paar vrienden van mij hebben ook een vriendin dus voor mijn leeftijd moet het mogelijk zijn hebben jullie nog tips?

oh ja ik heb social enxiety dus ik durf niet naar iemand op te stappen :(

6 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 2, 2025

hi ik ben 12 en ik zit ook in een pest klas en ik ben laats gevraagd door een jongen van 14 het was niet echt de bedoeling en het kwam door mijn broertje en een stom berichtje 

ik vind het ook moeilijk om naar iemand toe te gaan maar je kan dit proberen ik had laatst bijna verkering met een buur jongen je kunt kijken of je leuken buur meisjes die bijvoorbeeld die het zelfde hebben als jij zoals een hondje of een broertje of zusje 

P.S. ik weet ook niks over verkering dus ik weet niet of het helpt maar ja als nog ik hoop dat je er wat aan hebt 😊

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 2, 2025

Hoi,

Niet teveel pushen. Een goede relatie krijg je door een band op te bouwen met een meisje. Je bent pas 13. Het gaat nog wel gebeuren, dus maak je maar geen zorgen.

Groetjes,

ghast

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 11, 2026

dank voor de tips

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 12, 2026

je moet gewoon gaan voor een ouderen vrouw ongeveer 17 want die willen altijd jongeren vriendjes en ze hebben al grote tieten

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 12, 2026

@LevAnoniem  Jongetjes van 13 zijn schattig maar voor de meeste 17-jarigen zijn ze echt te jong hoor.  Ik moest wel heel hard lachen om dat ze al grote tieten hebben.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 2, 2026

Nog maals thx voor de tips en ik ben naar mijn crush opgestapt en ik heb haar nummer !!🥳