Skip to main content
Vraag

bellen met meisje

• March 22, 2026
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Hallo allemaal 

ben nieuw hier en ik heb een vraag

ik ga vrijdag dus met een Meisje bellen en m’n vraag is dus waar we het over zouden kunnen hebben enzo we hebben geen relatie maar we hebben het over liefde al een klein beetje gehad 

dus alvast bedankt voor de tips

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 23, 2026

haii,

ik denk dat ik hiermee wel kan helpen. ben een meisje maar heb vaker met jongens gebeld en  ik denk dat het afhangt welke kant je op wil gaan. als je niet per se een relatie wil starten, zou ik de eerste keer bellen nog wel beetje rustig beginnen over bijvoorbeeld interesses, muzieksmaak, waar ze woont, haar hobbies, wat ze leuk vind etc etc. als je  wel richting een  relatie wilt gaan, zou ik precies hetzelfde doen, maar dan met een beetje flirten erbij, kan grapjes zijn of beetje plagen, is altijd leuk. voorbeeld ze zegt, ik hou van koken. kan jij reageren met "oh wanneer ga je voor mij koken dan?". beetje zoo. en je kan haar altijd vragen over haar geschiedenis met jongens, zo krijgt ze beetje de hint.

veel succes en plezierr

mvg S

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 23, 2026

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

@Siiiisiiii 

Ik ben het over het algemeen hier mee eens, behalve het deel van waar ze woont, want dan denkt ze misschien dat je een of andere stalker bent en dat wil je natuurlijk niet. Succes alvast

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 23, 2026

Onnodige quote verwijderd door de kindertelefoon

@35 Bomen wahahah ja snap ik. ik bedoel meer van `waar kom je vandaan`  en dan zegt ze bvb `plopsaland` dan ze je `ohh daar kom ik ook best vaak, miss kunnen we n keertje afspreken` off `ohh dat ken ik niet, miss kan je me ooit beetje rondleiden`