Skip to main content
Vraag

BDSM met vriendje en een ander

• March 27, 2026
  • 0 reacties
  • 14 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal, 

Het loopt uit de hand en ik weet niet wat ik moet doen... We hadden eerst samen normaal seks, dit was niet tegen mijn zin. We hadden een leuke dag gehad gister. We waren bij hem thuis en er was niemand anders thuis dus we hadden samen in zijn bed seks. Ik was bijna naakt natuurlijk en uiteindelijk trok hij ook mijn tshirt uit en begon hij aan mijn borsten zitten zoals die soms doet. 

Ineens hield hij mij weer stevig vast en bond hij mijn armen met leren riemen aan de voorkant van zijn bed en mijn benen aan de achterkant. Hij deed een soort masker op mijn hoofd en begon ineens weer seks met mij te hebben, daarna deed hij een vibrator in mijn vagina en stopte hij zijn piemel in me kont. 

Ik accepteerde het en had vrede met dat ik weer weer vastgebonden, ik kan er niks meer aan doen en moet accepteren dat dit mijn leven nu is... Na een tijdje hoorde ik ineens voetstappen op de gang en kwam er iemand naar binnen, ik wist op dat moment niet wie want ik had een masker op mijn hoofd. 

Uiteindelijk bleek het een vriend te zijn van mijn vriendje en ging hij zich uitkleden en OOK MET MIJ NEUKEN 😭😭 Het was echt heel hard en deed verschrikkelijk veel pijn, het duurde ook heel lang en ik kon gewoon mijzelf niet meer verzetten... Mijn vriendje deed zijn piemel in mijn mond en de vriend ging verder met seks. Ze hebben daarna nog een keer de vibrator erin gedaan en hadden het op een hele snelle stand gedaan, het deed heel erg veel pijn... 

Ik schaam me zo, ik voel me net een hoertje... Er heeft gewoon een tweede persoon seks met mij gehad... 

Liefs, Saar