Skip to main content

Ik vind iemand leuk alleen ken die gene nauwlijks ik zie haar ook bijna nooit omdat ze op een andere school zit die letterlijk bijna tegen onze school aanlicht wat moet ik nu doen en wat voor ervaringen hebben jullie

Thx

 


Ik duim ook voor je hoop dat het lukt


Succes hoor !! Ik duim 👍 

Grtz Julian X


Thx julian


@Julian12 ik ga mis is naar de voetbal vereniging en kijken of ze er is en haar dan 'toevallig' tegen komen en zeggen dat ik voor een vriend kwam


Hoi ik had ook gereageerd maar mijn reactie ( van gisteravond ) wordt niet geplaatst. Iig ging er om ik snap jouw gevoel en @wilhelmavemela  legt het goed uit.  Ik hoop dat je haar toch ergens tegen komt ! Succes ! 

Grtz Julian X


Ok


Ik ken het 🙂 Een apart gevoel idd.. Misschien kun jij haar nog wel bereiken wie weet via iemand in de buurt die haar kent ?  Je gevoel snap ik .  ik heb ook wat van me af geschreven hier op het forum. . Helpt ook wel.  Ik kan er ook niet te veel over zeggen want ik heb al een soort  “straf”  gehad daardoor ( sorry beetje vaag maar kan niet anders) dus ik ben heel voorzichtig met wat ik er over kwijt kan maar idd het is heel bijzonder maar komt goed. het is zoals @wilhelmavemela  beschrijft.  Ik hoop dat je haar bereikt op 1 of andere manier ! Misschien zit ze bij een sport of hobby waar je “toevallig”een keer kunt kijken ofzo.  I don't know 😉 maar ik hoop dat het je lukt !

Grtz liefs Julian X


Nee eigenlijk niet


Graag gedaan hoor nog verder vragen?


Ok bedankt


Ja, heb ik een net zo onmogelijke situatie als jij of misschien nog  onmogelijker namelijk ik vind @Julian12 Van het forum leuk en hij mij ook. Maar vanwege de regels kan ik geen kant op behalve al zijn berichtjes lezen en reageren en liken met die klavertjesvier en zeggen hoeveel ik van hem hou maar misschien gaan er nu dingen veranderen op het forum lees mijn topic: oproep: estherE #steunbetuiging maar daar krijg je een korte samenvatting van wat er is gebeurt en je kan daarna het topic: onduidelijkheid op het forum lezen want daar kan je suggesties indienen wat er beter moet aan het forum


Ervaring met mensen leuk vinden en wat je dan hebt gedaan


-onnodige quote verwijderd-

Je kan ook chatten dat is wat minder spannend en dan kan je morgen om 11 uur terecht als ik het goed heb en nogmaals ervaring met wat


Ik heb al drie keer de kindertelefoon gebeld alleen ik durfde het dan net niet tegen de vrijwilliger te zeggen en hing dan gauw weer op ik ga morgen weer bellen


Heb je geen ervaring ofzo haha


Goed idee alleen (ja weer "alleen") ken ik haar niet goed dus dan is het extra spannend ik zad met haar in de jeugdraad van carnaval


Ik vind het fijn om zo te praten dus heel bedankt heb je nog enige tips of ervaring

Enige ervaring met wat? En ik vind het ook leuk om jou te helpen hoor:)


Ehm zie je haar vaak voetballen want dan kan je vragen of je mee mag doen en als ze buiten is en je komt haar tegen dan vraag je hoe het met haar gaat en als je weet in welke wijk ze woont kan je doen alsof je geld inzamelt voor een goed doel ofzo en dan kan je een gesprekje beginnen en vragen of ze meegaat


Ik vind het fijn om zo te praten dus heel bedankt heb je nog enige tips of ervaring


Ooooo ik heb al meer berichten gezien van MCES 


Alleen weet ik niet waar ze woont wat haar nummer is wie haar ouders zijn alleen op welke school gezit dat ze houd van voetballen en ze houd van chillen met vriendinnen meer info heb ik niet dat is het nare


Bedankt 


Wie is MCES

Iemand van het forum (mijn beste forum vriend) waarvan zijn account is verwijderd en we hebben hem nodig dus ik en de mensen in het grijze tekstje proberen hem terug te halen


Je kan niet meer doen dan op haar afstappen.

En ober de waarschuwing blijf rustig en houd je aan de regels je kan een klacht indienen door een mail te sturen want ikzelf vind hem niet helemaal terecht want je hebt wel je best gedaan om haar onherkenbaar te maken


Reageer