Vraag

Bang om allebei te verliezen, kunnen jullie mij alsjeblieft advies geven?

  • 29 April 2024
  • 4 reacties
  • 97 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Oke hi mensjes,

Ik ben een meisje van 14 jaar oud.

Ik heb een vriendje. Toen we 2 maanden hadden vroeg hij of ik sex wilde. Ik wilde dat niet en zei het tegen mijn ouders en maakte het uit omdat mijn ouders vonden dat dat moest omdat hij t vroeg en omdat ik wat over zijn je weet wel vroeg (dat speet me enorm maar hij vergaf me).

Toen 4 weken later lazen mijn ouders onze gesprekken, ik was helemaal boos en zei dat hij gwn vroeg op welke leeftijd ik sex wilde. Nou mijn ouders moesten daar niks van weten en ik moest het definitief uit maken.

Nou, ik hou van hem en hij ook van mij dus we hebben t niet uitgemaakt. Dus dat vonden we helemaal fijn en ik lette gwn extra goed op dat mijn ouders onze gesprkken niet lazen.

Nu las mijn moeder 1 uur geleden 2 appjes{: love u van hem en van mij.

Nu zijn ze aan het schreeuwen dat ik naief ben en dat het nu voor eens en voor altijd uit is tussen ons.

Maar ik hou zo zo zo veel van hem,. En ja hij wilt sex nou ik miss ook maar ze kunnen toch gwn blij zijn. Ik bedoel ik hou zo veel van he.

EN nu denkt mijn moeder dat mijn telefoon gehakt is omdat ik stiekem via mijn laptop wat heb geappt en zij weet dat niet. haha

weet een van jullie wat ik nu kan doen

ik wil mijn vriendje niet kwijt !!!

ik wil nog liever dood haha srs iemand die wijs advies heeft?

 


4 reacties

Reputatie 1
Badge

Heyy, misschien kan je tegen je ouders zeggen dat echt van hem houdt. En dat je erg gelukkig bent met hem. En dat je er klaar voor bent om verder te gaan. Hopelijk begrijpen je ouders dat ook.  Veder hoop ik dat het goed uitpakt voor jou en je vriendje. 

ik hoop dat iets hebt aan m’n advies:))

Reputatie 1
Badge

Heyy, 

Dankje voor je tip! Ik ga ff kijken hoe t uitpakt. 

🤍

Reputatie 1
Badge

Je kan op whatsapp sturen in vergrendelde modus ik doe dat ook met men crush

 

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Tsja je ouders kunnen dat wel schreeuwen maar liefde is sterk denk ik.  Ik geef je gelijk hoor. Ze moeten er maar aan wennen en je doet toch niks verkeerds?  Ik weet niet of je zo open kunt zijn naar je ouders maar zeg anders gewoon eerlijk dat zij jouw van alles kunnen verbieden maar niet je innerlijk en je gevoel.  Ik hoop dat dat kan of anders op een indirecte manier. Succes ermee hoor!

Liefs Tover xxx

Reageer