Vraag

Band herstellen met meisje uit mijn klas

  • 5 November 2018
  • 7 reacties
  • 142 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal ,

Mijn naam is Jonathan ( niet mijn echte naam ) en ben verliefd op ( Danice)

Toen ik vorig jaar aan mijn 3de leerjaar begon was is afgestroomd en in een andere klas gekomen en leerde ik Danice kennen werd ik verliefd en wist dat ze ook op mij was . Wij kwamen elkaar vaak tegen na school in CafΓ©'s noem maar op en kregen ruzie door een ( vriend ) van me die dingen zei tegen haar wat niet klopte en uiteindelijk ook goed gemaakt en die vriend heeft ook excuses aangeboden maar wij ( ik en danice ) hadden 3 maanden geen contact meer met elkaar en we negeerden elkaar. Tot dat ze 3 weken geleden naar me toe kwam in een cafΓ© ik was wel in een dronken bui maar ze zei tegen me dat ze weer contact wou en ze me miste... En ik heb 2 weken nagedacht wat ik moest doen en uiteindelijk 1 week geleden ben ik toch maar weer normaal gaan doen tegen haar in de klas en we hebben het nu weer gezellig en ik heb het gevoel dat de band ook weer beter word ... maar ze heeft in tussentijd iemand anders gehad maar dat werd niks en haar oom is paar dagen geleden overleden en met haar cijfers gaat het niet goed ... Dus is het voor haar nu echt een kut tijd en wil ik eigenlijk haar ff met rust laten veder na school en als ze weer helemaal goed in haar vel zit wil ik haar weer gaan appen enzovoort. Ik hou echt van haar en ik heb voor al dat gedoe nog nooit zo'n goede band gehad met een meisje . En nu is mijn vraag: Wat moet ik doen om de band weer te herstellen en om haar weer terug te winnen ( ik weet dat ze me nog steeds leuk vind ) maar het is nu niet de perfecte tijd.


Alvast bedankt voor hulp!

7 reacties

(mischien moet je niet naar mij luisteren wand mijn insta volg verzoek aan mijn crush is vandaag nog afgewezen......)

Maar he always here to help❀️

Ik zou haar apen (als je der al op WhatsApp hebt)

Begin langzaam. Zolas mij werd gezegd appen (volgen) is niet meteen verkeering vraagenπŸ‘πŸ»
Dus gewoon elkaar leeren kennen en praaten. Verwacht niet iedere dag een appje.

Ik vermoed door je verhaald at juilie alebij in ene wat lastige tijd zitten op het moment (geen reden voor geen contact trouwens maar mischien wel wat minder)

Zolas je zecht miste ze jou en jij mist haar. Perfecte kan nietπŸ‘πŸ» ik hoop heeeeel erg dat het bij jou wel goed komt.... En dat juilie samen gezellige tijden beleevenπŸ‘πŸ»β€οΈ

Suc6❀️
Allereerst bedankt voor je reactie !

Vandaag heb ik wel naar haar geappt en sterkte gewenst naar haar en familie want ze was niet op school.
Alleen ik zou niet weten hoe ik contact moet zoeken en wat het beste is want ja wil haar wel appen enzovoort maar ik snap ook donders goed dat ze er helemaal het koppie daarvoor niet bij heeft om erop in te gaan.
Als je weet dat ze het moelijk heeft is sterkte wensen heel fijnπŸ‘πŸ»

Wacht ene paar dagjes af probeer dan weer wat contact te zoeken. πŸ‘πŸ»β€οΈ

Het beste gesprek is een vraag. Dingen die je zowel kunt vraagen:
1.hoe gaat het (lochies)
2.wat ga je voor leuks doen deeze week (weet je meteen of je ventueel een afspraak kan maakenπŸ‘πŸ»)
3. Over haar Hobbie (stel je weet ze hockeyt elke woensdag vraag je woensdag avond of donderdag hoe dat ging)

Al die dingen gana niet helpen als je er daarna geen gesprek van weet te maaken (wat lastig is natuurlijk) ga daarna nog dieper op het andwoord in of vertel hou ervaaring met een gelijksoortig onderwerpπŸ‘πŸ» (sorry als ik nu lochiese dingen uitlegπŸ˜…πŸ‘πŸ»)

Ik wens je erg veel suc6πŸ‘πŸ»β€οΈ
GOED NIEUWS !

vandaag Instagram post gedaan en heb haar getagd in mijn foto
..

Bij andere jongens reageerde ze met -> 😍😍

En bij mij met -> 😍😍😘 dus toch nog ietsje beter lijkt me ?

Maar sowieso app ik deze dagen niet met haar want ze heeft nu wel met haar oom enz al druk mee ...
Meisjes gebruiken deeze emojis β€οΈπŸ’•πŸ˜πŸ˜˜πŸ˜» over het algemeen bij iedreeenπŸ˜‚πŸ˜‚ maar idd de combinatie zecht wel watπŸ‘πŸ»

Ik zou niet te veel gaan vergelijken wand dan kan je eigelijk niks doen dan jezelf onzeker er over maakenπŸ‘πŸ»

Ja idd wacht het even af misschien zoekt ze zelf weer contact als het alemaal wat rustiger is

πŸ‘πŸ»β€οΈ
Misschien een keer afspreken? ik denk dat ze dat wel leuk vind!
Dit weekend hebben we in onze kleine stad feest ik hoop dat ze daar is want ze zou daar heen gaan maar door het plotselinge overlijden van haar oom
Snap ik heel goed dat ze deze keer overslaat maar bij de meeste feestjes was het zo dan keken we heel lang naar elkaar maar er gebeurt niks en dan weet ik dat ik actie moet ondernemen maar ik ben daar niet zo handig in ... en dan komt ze wel vaak naar mij toe maar dat is alleen als ik met een andere meid vriendschappelijk zit te praten want dan word ze jaloers en dat weet ik terwijl het niet eens mijn bedoeling is.

Iemand die me kan helpen?

Reageer