Skip to main content

awkward friendship door crush

• August 30, 2026
  • 1 reactie
  • 10 Bekeken

HanJisunglover
Forum|alt.badge.img

Oké ik heb een betek even lange story: m'n bestie van m'n eerste topic heeft dus een gf en ikmvroeg aan haar of het gek was dat ik dacht dat ik 2 crashes had. Ik kan gwn niet liegen tegen haar en ze bleef mr drammen dus heb ik gezegd dat ik dacht dat ik mss een crush op haar had toen heeft ze me de hele dag genegeerd ik heb een briefje gegeven met de vraag of ze me haatte en ze antwoordde ja en nee. Het enige wat k voel is zelfhaat dus wist het niet eens zeker (nu dus wel) dus ja ik heb al 100x sry gezegd mr vraag me af waar ik eig sry voor zeg want wat heb ik fout gedaan? Ik huil nooit mr heb dus lopen janken in de pauze want voelde me zo eenzaam. De volgende dag hadden we afgesproken een rondje te lopen en het uit te praten mr ze had er geen zin in. Zij geeft mij vaak een mentale status dus dat deed ik ook mr toen zei ze dat het haar niks boeide en dat ik dan mr naar een dokter moest gaan met m'n erge depressie (oké ik haat leven mr ik ben niet depressief hoor) dus ja toen moest ik midden in de les janken heb gwn naar beneden gekeken...

De andere girl (d voor het gemak) is vlgm straight dus ja ik ga haar subtiel ( haha ik en subtiel past echt niet bij elkaar mr oke) beter leren kennen dus ja dat mr d is dus echt fkk knap waardoor ik dus de hele tijd naar haar kijk en telkens ziet ze me staren 💩 ohnee ik hoop echt dat het een beetje meevalt qua obviousheid dus ja 

Ik zu het waarderen als je het leest mr het hoeft natuurlijk niet ❤️

Xx Hanjisingloverr

1 reactie

TessaABCD
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 30, 2026

Heyyy!! Ik las je topic en ik schrok eigenlijk een beetje van dat meisje. Ze haat je gedeeltelijk en doet stom, omdat je haar leuk vind, en jouw gevoelens boeien haar niks? Dat is geen goede vriendin. Je moet je iig niet schuldig voelen tegenover haar. Het is echt super rot voor je dat ze zo reageerde en dat ze zo doet. et is een super groot compliment als iemand je leuk vind toch? En ook super rot dat je je leven haat. Als je je zo voelt voor een lange tijd, en je niet meer wilt leven, of je heel vaak ongelukkig voelt kun je beter hulp zoeken. Ook als je denkt dat het wel meevalt, omdat je bijvoorbeeld niet dood wilt ( ik weet niet hoe dat bij jou zit ) kun je altijd beter te vroeg dan te laat hulp zoeken. En als het je beter laat voelen is het al fijn. Focus je vooral lekker op dat andere meisje. Heel veel geluk