Vraag

Asexueel, homo? of bi

  • 24 June 2019
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik voel me al een tijdje deze manier. Ik hou niet van meiden in een sexuele manier, maar wel van jongens. ik hou wel van ze op een romantische manier. Ik zou een meisje zoenen maar niet mee gaan slapen. is hier een naam voor, of moet ik met een van de drie labels in de titel gaan.

3 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Volgens mij is het pansexueel maar weet niet zeker
Hey,

Daar hoeft toch helemaal geen naam voor te zijn? Jij bent wie je bent: Ffff.

Ik geloof niet in 'vallen op bepaalde personen'. Ik geloof wel dat je je seksueel geprikkeld kunt voelen door 'bepaalde personen'. Maar dát bepaalt niet of je homo of hetero bent.

Of je homo of hetero bent, bepaalt op wie je verliefd bent. Ben je verliefd op niemand? Dan ben je vrijgezel. Ben je verliefd op een meisje? Dan ben je hetero. Ben je verliefd op een jongen? Dan ben je homo en dan kun je uit de kast komen, maar door wat voor personen je seksueel geprikkeld wordt, hoef je niet te publiceren, tenzij je dat wil, natuurlijk, maar het is niet noodzakelijk, toch?

Ik zou me daarom ook niet te druk maken om die termen.

Groetjes,

Een Persoon Zonder Naam
Hoi

Je vraagt je af onder welk labeltje je zou passen. Je voelt je tot in zekere mate aangetrokken tot meisjes, maar ervaart een diepere aantrekking naar jongens toe.

Het vinden van een labeltje kan enigszins geruststellend zijn, maar het is absoluut geen noodzaak. Het is even ok om af te wachten tot je gevoelens krijgt voor een persoon. Wie weet vormen die persoon en jij een koppel, of wie weet word je later verliefd op iemand anders.

Er kan nog van alles gebeuren, en gezien die onvoorspelbaarheid, is het onnodig om jezelf te labelen. De labeltjes homo, hetero, bi, etc. kunnen enig comfort bieden, maar zijn geen vereiste.

Groetjes
Kenshin

Reageer