Vraag

appje naar crush

  • 28 June 2019
  • 9 reacties
  • 328 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey iedereen. Ik vind een jongen leuk en ik heb iets bedacht, maar is dit slim?
dit is Mn plan;
Ik wil hem een appje sturen dat voor mijn beste vriendin is bedoeld, maar per ongeluk expres naar hem werd gestuurd.
In dat appje staat dat ik het jammer vind dat i klem 6 weken moet missen en graag iets met hem zou willen doen.
zo zou t er dan ong. Er uit moeten zien;

(bff) i’m diep depressed.
nou moet ik (naam) 6 weken missen,
weet hij dan niet dat die Xtreem dare handkus
meer betekende voor mij dan een
Xtreem dare?


Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Gr. Fenkupx

9 reacties

Hey,

Daar trappen jongens niet in. Zo dom zijn we niet...

Maar je kunt het altijd doen, maar hij weet dat je het expres doet, zeker weten. Als hij je leuk vindt, vindt hij het vast leuk, hoor. Dus je kan dát doen, zo een berichtje.

Je kunt ook eerst beste vrienden worden en dan samen dingen doen, zodat je hem niet hoeft te missen de hele vakantie en dan weet je dat jullie elkaar mogen. Wie weet wat er dan met de liefde gebeurt.

Heb je ook andere apps zoals Instagram of Snapchat? Daarmee zou je hem ook kunnen bereiken. Weet je trouwens of hij vrijgezel is?

Groetjes,

Geen_Naam
Wij zijn als jongens niet zo dom helaas. Desondanks wat meisjes denken over ons. Ik vind het trouwens beetje ongepast om "Deep depressed" te gebruiken omdat je hem zou "missen". Er zijn betere manieren om dit te doen. maar niet via een expres verkeerd verzonden berichtje.
Heyo,

Niemand gaat dat geloven dat het per ongeluk is, nu al helemaal niet meer je kan tegenwoordig via de app je bericht binnen 5min dacht ik verwijderen voor iedereen.

Als je hem zo leuk vind, vertel het dan gewoon, of ga eerst met hem praten, afspreken en dan vertel je het hem. Is het niet wederzijds dan weet je dat ook meteen, kun je verder.

Maar om zo'n bericht te sturen zal ik zelf erg vreemd/raar vinden om te krijgen. Vooral hoe je dit dan schrijft maakt het nog ongeloofwaardiger. Het komt zo overdreven/ sarcastisch over.

Vertel het hem gewoon schrijf dan iets als:
Heey (naam),
Bijna vakantie, ik heb er zin in, jij ook?
-of je schrijft iets anders idk-
Zullen we een keer afspreken in de vakantie? Of zullen we een keer samen iets leuks gaan doen in de vakantie?

Zegt die nee, dan is het duidelijk dat die je niet ziet zitten, zegt hij ja, dan kan je een dag afspreken, iets leuks doen, en dan zo verder, en uiteindelijk kan je dan vertellen wat je voor hem voelt.

See ya!
Spookyzx
De anderen hebben inderdaad een punt. Jongens vinden die meidentaal echt vervelend om te horen of te lezen, dus dat kan je beter bij je vriendinnen houden.
Hey,

Ik denk ook dat dit geen goed idee is, je kan beter gewoon es iets afspreken , vraag bijvoorbeeld of hij met je naar de bios wil gaan, omdat je vriendinnen niet kunne of geen zin hebben (ook al kunnen ze wel)

groetjes
Hey iedereen. Bedankt voor de tips, maar helaas moet ik jullie tegenspreken. We zitten op het gymnasium, maar volgens mij is hij er gewoon vol ingetrapt aangezien hij sorry zei dat hij t las. En dat “deel depressed” komt gewoon van een beetje sip, maar ik en Mn vriendinnen overdrijven dat soort dingen een beetje😅 srry!
Fijn dat het toch gelukt is. Zo zie je maar dat je altijd mijn eerste advies moet opvolgen. Werkt altijd... Als je geluk hebt. Grapje, maar soms moet je ook doen waar jij je goed bij voelt, omdat wij jouw gedachten niet lezen en die jongen niet kennen.

Hebben jullie verkering?
Hey @Geen_Naam helaas . Al hoewel IEDEREEN het roept ziet hij me nog steeds niet zitten. Hij vind helaas een ander meisje leuk maar das ook nie zo raar want echt 3/4 van de jongens heeft een crush op der. In ieder geval iedereen bedankt voor de tips. X
Je weet niets zeker.

Reageer