appen met mijn vriendje

  • 12 September 2019
  • 4 reacties
  • 186 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoihoi!
ik hoop dat iemand me kan helpen, ik zou het enorm waarderen!
ik heb dus een paar maand een vriendje die niet zo dichtbij mij in de buurt woont, dus we zien elkaar vaak maar 1 x per week. Voorderest appten we wel veel in het begin, maar echt de laatste tijd gaat hij elke (maar dan ook echt elke) avond naar een vriend en daar blijft hij serieus van 19 uur tot 2 uur snachts. Heel af en toe gaat hij ook al smiddags naar die vriend. Maar het is dus zo dat hij me dan echt helemaal negeert gwn soms de hele middag of avond en ik weet dus niet wat ik hiervan moet vinden... tuurlijk snap ik dat hij met een vriend is maar is het niet raar dat hij me compleet negeert? Hij appt heeeeeeeeel soms gwn hoi en wat die aan het doen is enzo, maar zodra ik reageer op hem, zegt hij al vrij snel: ik ga weer doei! Dus elke keer als hij bij een vriend is appt hij wanneer het hem uitkomt en als ik dan wat wil zeggen gaat hij weer offline.
Wat moet ik hier mee? Is dit normaal of..? Help me aub!

groetjes,
m

4 reacties

Ik zou het hier een keer met je vriend over hebben. Persoonlijk zou ik meer tijd vrijmaken voor mijn vriendin als we elkaar weinig zouden zien.
Ik zou het hier een keer met je vriend over hebben. Persoonlijk zou ik meer tijd vrijmaken voor mijn vriendin als we elkaar weinig zouden zien.
Maar hoe maak je meer tijd voor elkaar vrij als hij dus elke dag bij zn vriend is en ik elke dag tot 4 op school zit en daarna nog druk ben met school?
Badge
probeer hem voor paar dagen niet te appen en als hij jou bericht stuurt beetje laat reageren. Daardoor gaar hij jou missen. Maar blijf ook niet echt heel lang niks sturen want dat zal juist voor zorgen dat hij je minder leuk gaat vinden
Reputatie 2
Badge +1
Jeetje wat vervelend! Uhm ik gewoon tegen hem zeggen dat je het vervelend vind dat hij zo tegen je doet en hij ook tijd voor jou moet vrijmaken.

xx

Reageer