Vraag

Appen met jongen

  • 25 August 2018
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Nou dus, ik was vorig jaar naar een jaarlijks evenement geweest en daar zag ik een jongen die me echt super leuk leek. Ik durfde alleen niet met hem te praten. We hadden super veel oogcontact en werd verliefd, wat heel raar is want zoiets heb ik dus echt nooit. Toen kwam ik thuis en ik wilde dus zijn insta en al die shit op gaan zoeken maar vond helemaal niets. Had echt een breakdown want ik vond m zo leuk. Heb dus een jaar gewacht tot het evenement weer was terwijl ik iedere dag aan hem had gedacht. Ik was er een maand geleden weer heen gegaan en hij was er weer. Mn hart maakte echt een sprongetje. Ik moest ook met hem gaan praten maar kon het gewoon niet, terwijl ik meestal sociaal ben. Toen ik met zijn groepje ging praten waar hij ook bijstond trilde mn wangen helemaal van de zenuwen. Hij keek wel de hele tijd. Toen het weer bijna voorbij was was ik heel verdrietig omdat ik weer niet met hem had gepraat en ik kon niet nog een jaar wachten en ik dacht dat hij al weg was. We zaten in de auto onderweg naar huis, mijn zus had zijn vriend geappt en gevaagd was zijn nummer was omdat ik die wilde. Toen we bijna wegreden liep hij daar. Ik zei tegen mn zus dat ze achter hem aan moest gaan om zn nummer te vragen want ik durfde het echt niet. En dat deed ze. Ze kwam terug en zei dat hij zei dat hij mijn nummer ook wilde en dat hij het nog aan zijn vriend had gevraagd. Zijn vriend had mijn zus ook gezegd dat hij ook om mijn nummer had gevraagd.

We appen dus nu al bijna een maand. Ik heb hem inmiddels al gevraagd om een keer naar walibi te gaan en dat wilde hij heel graag maar hij was op vakantie dus zouden we in de herfst gaan, maar ik moet hem sneller zien want dit appen gaat niet zo lekker. Hij doet zo raar. Hij opent mijn snaps gewoon niet. Ik zei een keer tegen hem: ik ben naar een dance battle geweest, was echt leuk, miss heb je t gezien op snapchat. En hij zei gewoon: nee heb bijna niets geopend. Like, whatttt??? Of dan zegt hij hey en dan zeg ik hey terug en dan zegt ie gewoon niets meer. Das niet altijd zo maar wel vaak. Of dat ik vraag: “wat luister jij eigenlijk voor muziek?” En dan zegt ie:”jij??” En dan zeg ik dus wat ik luister en dan zeg ik daarna: “en wat luister jij dan?” En dan zegt hij gewoon niks terug en de volgende dag zegt hij dan wel weer hey. Hij is zo confusing!! Hij appt me wel iedere dag maar hij doet gwn alsof t m aan de andere kant ook niks boeit. Help meee please.

4 reacties

Hey Lia! Waar woon jij en waar woont je hopelijk toekomstige vriend? Als jullie dichtbij wonen, kan je vragen of jullie een keer kunnen afspreken. Dan kan je het hem vragen. Of een keertje videobellen. Hopelijk antwoord hij wel als je hem dit vraagt. Sterkte!
Heyy Lia!
Misschien is de reden waarom hij zo raar appt omdat hij een beetje onzeker is. Vgm denkt hij "ik zal beter niks zeggen voordat ik het verkeerde zeg". En dan vandaar de reden waarom hij je berichten niet beantwoordt. De reden waarom hij je snaps niet opent weet ik niet, als ik jou was zou ik het hem wel een keertje vragen waarom hij dat doet. Waarschijnlijk gaat het gesprek veel soepeler wanneer jullie elkaar in het echt zien.
Veel succes!
xxx Dini
Hey, heel erg bedankt allebei! Nou hij woont met de auto 2 uur van me vandaag dus das lekker handig. Ik ga wel vragen of hij een keertje wat wil doen in t weekend ofzo. En dini, dat zou best kunnen inderdaad. Toen k hem in real life zag was hij ook best wel stil en rustig.
Hi Lia! Misschien kunnen jullie op een plek afspreken daar tussenin? Misschien bij een bioscoop ofzo... Jongens vinden het altijd leuk als je zegt dat je trakteerd 😉

Reageer