Vraag

andere mensen om mee te praten over bi/ gay zijn

  • 29 October 2019
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey allemaal,

Ik denk dat ik bi/gay ben en wil dus eigenlijk gewoon een plek vinden om online met andere mensen daar over te praten… weet iemand een goede plek waar je ook ‘Anoniem’ kunt blijven?

Bij Jong&Out moet je namelijk je ID versturen of laten zien alleen ik ben bang dat daardoor mensen gaan weten dat ik me daar heb aangemeld.

 

En eigenlijk ben ik dus ook gewoon op zoek naar een relatie, maar niet iemand uit mijn directe omgeving. 



~ Anoniempje542
(btw ik ben een jongen)

 

  • reacties samengevoegd door de Kindertelefoon ivm leesbaarheid

2 reacties

Hoi

 

Naar mijn vermoeden gaat Jong&Out heel zorgzaam om met je privacy. Dat kan je hier eventueel nalezen. Je zou voor specifieke vragen contact op kunnen nemen met het team van Jong&Out, bijvoorbeeld door te bellen of te mailen. 

 

Jong&Out lijkt me een van de meest betrouwbare en veilige platformen qua chat en dergelijke. Onder meer door het scannen van je ID wordt ervoor gezorgd dat er geen gebruikers boven de toegestane leeftijd toelating hebben tot de site. 

 

Leeftijdsgenoten zou je eventueel op school, op een hobbyclub, of in het openbaar kunnen ontmoeten. Op die manier krijg je meteen een vrij goed beeld van hoe de persoon in kwestie in elkaar zit. Heb je eventueel iemand in gedachten die je graag beter zou leren kennen?

 

Groetjes

Kenshin

@Kenshin, bedankt voor het reageren.
Nee ik heb niemand in gedachte

Reageer