Skip to main content
sorry sorry sorry, daar ben ik weer... jaa die ex van mij blijft maar komen hihih.

Nee maar nu ff serieus, laatst was ik met mijn ex vriendje aan het appe en toen begon die over een film waar we alle 2 heen wilde maar niet mochten omdat we niet oud genoeg waren.. nu dus wel. hij vroeg aan mij of ik mee ging naar de film, nu weet ik niet zo goed of ik dat moet doen. want ik vind het hartstikke gezellig en vind het ook wel leuk dat die het vraag maar ben een beetje bang dat hij er iets achter zoekt. Hij betekend nog altijd heel veel voor me ondanks het uit is en zou het ook niet erg vinden als het weer aan gaat. Maar nou zegt iedereen altijd dat je niet teug moet gaan naar je ex.

hoe denken jullie hier over? laat me t weten alsjeblief !

xx
Hai, het is volgens mij per persoon verschillend of je terug kan/moet gaan naar je ex. Ik ben 4x met dezelfde jongen geweest en dat pakte voor mij niet goed uit. Maar zolang jullie elkaar leuk vinden en er gebeurt niks wat jij niet wilt is het gewoon oke toch? Tenslotte weet ik niet hoe die ex van jou is dus kan ik je niet helpen met of hij er iets achter zoekt of niet... En ook al zoekt hij er niet achter als jij het niet wilt zeg nee en done hij kan je geen dingen laten doen die jij niet wilt!

hoop dat je wat aan m'n advies hebt.

xx

Reageer