Vraag

allebei te awkward...

  • 13 February 2020
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

snel hulp graag!!


Heyy

ik ben er laatst achter gekomen dat iemand me leuk vind en ik vind hem ook leuk. Nou is de situatie zo: hij is de vriend van het vriendje van mijn beste vriendin. Mijn beste vriendin heeft dus een relatie met iemand en die komt dus regelmatig naar ons toe in de pauzes, maar die vriend komt dus ook vaak mee (ze zijn tenslotte vrienden lol) Maar hij vind me dus leuk. We zijn allebei echt te awkward we negeren elkaar vaak in pauzes en praten niet echt tegen elkaar. We hebben wel laatst een gesprek op Snapchat gehad en dat was wel goed alleen ja op school weer awkward en zeiden we weer niet echt iets tegen elkaar. We zijn dus allebei te awkward om nog is een gesprek te voeren via Snapchat of in real life… Wat kan ik doen? Ik vind het echt awkward om hem te gaan appen via Snapchat (ik heb z’n nummer niet lol)

 

x anna


2 reacties

Hey,

Aangezien hij je wel ziet zitten, vind hij een gesprekje voeren in real life vast ook wel leuk. Vraag hem in de pauze naar bijv. School of zijn hobbys. Doe geïnteresseerd en maak af en toe een grapje, dan komt het gesprek wel op gang. Vraag hem naar verloop van tijd om zn nummer, als je iets met hem wilt beginnen ;)

Veel succes en plezier!

Hey,

Aangezien hij je wel ziet zitten, vind hij een gesprekje voeren in real life vast ook wel leuk. Vraag hem in de pauze naar bijv. School of zijn hobbys. Doe geïnteresseerd en maak af en toe een grapje, dan komt het gesprek wel op gang. Vraag hem naar verloop van tijd om zn nummer, als je iets met hem wilt beginnen ;)

Veel succes en plezier!

Aaa maar dat durf ik niet

Reageer