Vraag

Al heel lang verliefd op iemand?

  • 6 February 2019
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een meisje en zit in de vijfde klas op de middelbare school. Ik ben al twee en een half jaar verliefd op een jongen die nu in de vierde klas zit. Ik denk tenmiste dat ik verliefd op hem ben, maar aangezien ik daarvoor nog nooit verliefd ben geweest weet ik dat niet zeker. Ik wil er alleen na zo'n lange tijd wel achter komen of hij mij ook leuk vind, maar ik weet niet hoe. Ik durf het ook niet tegen hem te zeggen en ik praat bijna nooit met hem, want vaak zijn zijn vrienden erbij en hij zit natuurlijk in een andere klas. Ook ben ik heel erg bang afgewezen te worden. Heeft er iemand tips om erachter te komen wat hij van mij vind? Kan dat eigenlijk wel twee en een half jaar verliefd op iemand zijn? Ik moet vaak aan hem denken en als hij langs loopt heb ik altijd de neiging om te staren. Ik weet niet of ik vlinders heb, maar hoe herken je dat?

1 reactie

Uit ervaring kan ik zeggen dat je er gewoon voor moet gaan, praat met hem tijdens de pauze of via social media, zorg dat je hem goed leert kennen. Als je dit doet vind je vanzelf wel uit of hij bij je past en of je hem echt leuk vind. Als je dit niet doet blijf je alleen maar met de vraag rondlopen... Dit is niet heel erg maar ook niet fijn.
Het ergste wat kan gebeuren is dat je afgewezen word maar dit is helemaal niet erg, het is misschien niet zo fijn maar je hebt wel weer een ervaring opgelopen en weet hoe je het de volgende keer moet aanpakken. Er zijn tenslotte genoeg vissen in de zee, Een ander mooi spreekwoord wat ik ook tegen ben gekomen is als volgt: "Waarom zou je achter die ene bus aanrennen die je hebt gemist, de volgende komt er al weer aan je moet alleen even wachten."
Ik hoop dat alles goed gaat en dat je actie onderneemt. Wil je laten weten hoe het gaat/ wat je gaat doen? Hoeft niet als je dat niet wil.

Heel erg veel succes!

Reageer