Vraag

Afwijzing beste vriend

  • 8 August 2018
  • 4 reacties
  • 141 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoooi,

Ik had een beste vriend waar ik 2 jaar bijna dagelijks mee omging. We konden samen goed lachen en praten en mensen dachten vaak dat we een koppel waren, maar we waren niet meer dan goede vrienden. Tot ik een paar maanden geleden gevoelens voor hem kreeg, eerst durfde ik het niet te vertellen omdat ik wist dat hij het niet op mij was. Uiteindelijk ging ik daar toch aan twijfelen, en kon ik niet langer dit geheim meedragen en vertelde ik het. Hij was zo geschrokken dat hij geen antwoord gaf en na een lange ongemakkelijke stilte ben ik uiteindelijk naar huis gegaan. Een paar dagen heb ik niks van hem gehoord, en ik hoorde daarna van anderen dat hij geen contact meer wilde en ook geen vrienden meer wou zijn. Ik snapte er niks van! Waarom kom hij dat niet tegen mij zeggen? Ik stuurde hem een appje maar hij negeerde me. Ik besefte me toen dat onze vriendschap klaar is. Een paar dagen later appte hij me om zijn excuses aan te bieden, dat hij me niet durfde af te wijzen omdat hij me geen pijn wou doen, en onze vriendschap veel voor hem betekent.

4 reacties

Ik weer niet wat ik nu moet doen omdat het niet meer hetzelfde zou kunnen zijn als vroeger.. maar ik mis hem wel heel erg, wat moet ik doen?
Heb je hem al kunnen vertellen dat je niet wilt, dat dit voorval iets tussen jullie verandert?
Hoi

Je hebt gevoelens gekregen voor je beste vriend, hebt dit hem verteld, en toen heeft hij jou een tijdje ontweken. Dit deed hij blijkbaar omdat hij jou niet wilde kwetsen.

Het lijkt me positief dat hij zei dat jullie vriendschap veel voor hem betekent. Hij wist misschien even niet wat hij met deze situatie aanmoest, maar ik vermoed dat hij niet wil dat jullie vriendschap stopt.

Zoals @MensPersoon zei, zou je hem kunnen zeggen dat je niet wilt dat dit voorval de band die jullie hebben schaadt. Best bespreken jullie dit in een goed gesprek, waar jullie de tijd voor elkaar nemen, en geen haast hebben.

Je kan hem een berichtje sturen dat, als hij over de schok heen is, je het fijn zou vinden dit met hem te bespreken.

Groetjes
x
Ik zou hem sturen van ik wil nogsteeds vrienden blijven wand het betekend ook veel voor mij, ik heb het gezegd omdat ik het echt kwijt moest en ik wil jou niet kwijt.

Zoiets (pas zelf maar aan als je wil of iets heel anders) maar iets is die richtlijnen ofzo

Suc6❤️

Reageer