Skip to main content
Hey

Ik ben 13 jaar en mijn lief is 16

Ik ben al meer dan 9 maand met hem samen maar hij woont een halfuur rijden met de auto.

Ma wij zouden keigraag afspreken ma ik mag nie van mijn ouders naar hem gaan en hij mag van zijn ouders nie naar mij gaan.

Kan iemand me helpen zodat we allebei mogen en kunnen

Thnx x
Afstands relatie kan natuurlijk!

Maar het mag waarscheinlijk niet van je ouders omdat hij 3 jaar ouder is en dat ze dan zouden denken dat er seksuele dingen zouden gebeuren ? maak ze duidelijk dat dat ni zo is
Dat denken ze niet maar omdat hij ouder is vinden ze dat ik niet naar hem mag gaan
Hey,



Als beide paren ouders jullie verbieden elkaar te zien kun je daar moeilijk iets aan veranderen. Jij zal met jouw ouders in gesprek moeten gaan en hij met de zijne. Zolang zij het weigeren, en jullie niet stiekem met de trein elkaar op willen zoeken, zul je het moeten accepteren



Heb je hem wel al eens gezien, of ken je hem alleen van het internet? Als het laatste het geval is, kan dat een reden zijn van je ouders om het niet toe te staan.
Hoi



Ik denk dat er niet veel anders opzit, dan dit met jullie ouders te bespreken. Ga in een rustig gesprek uitleggen dat jullie elkaar graag beter willen leren kennen.



Jullie zijn al negen maanden samen. Hoe verliep het contact voordien?



Misschien helpt het als jullie zelfstandig naar elkaar reizen, met de trein bijvoorbeeld. Op die manier hoef je niet gebracht te worden door (een van) je ouders.



Groetjes

x

Reageer