Vraag

Afstand

  • 16 October 2019
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey

Ik heb dus een leuke jongen ontmoet via internet en ik weet zeker dat er niks achter zit heb al gebeld en zo

maar ik heb vaak het gevoel dat als ik met hem praat dat het van een kant komt, Hij zegt vaak dat die druk is maar het is vakantie dus waarmee zou je bezig moeten zijn? Hij stuurt daarnaast wel lieve dingen, Vriendinnen denken dat ik hard to get moet spelen… Maar vrienden (dus jongens als vrienden) zeggen dat jongens het juist leuk vinden als een meisje hun als eerst een bericht stuurt dus ik weet niet wat ik moet doen haha, Hebben jullie tips hoe ik interessanter over kan komen? En tips dat hij mij als eerste ook een bericht stuurt want als ik geen bericht zou sturen denk ik dat het 3 dagen misschien wel een week duurt voordat hij uit zichzelf een bericht stuurt


4 reacties

Hoi!

Probeer eens samen wat te gaan doen, online kan ook natuurlijk, vraag of hij het leuk vindt om een computerspelletje te spelen, hierdoor kun je meteen wat meer met hem praten en zal hij je zeker (nog) leuker vinden! Ik zelf (jongen) vind het inderdaad juist leuk als een meisje als eerst een berichtje stuurt, alleen het hele hard-to-get spelletje lijkt me geen goed plan aangezien zoals jij zei jij merkt dat het tot noch toe van een kant komt. Je kunt ook gewoon een tijd afspreken om lekker met elkaar bij te kletsen, heeft hetzelfde effect.

Groetjes!

Hi! 

Zover ik het lees,  heb je hem wel gebeld?  Kijk wel uit met internet,  mensen kunnen heel gemakkelijk iemand anders voordoen.  

Maar oke buiten dat hoe oud is hij?  

En hoe oud ben jij (hoef je niet persé te zeggen)  maar omdat je zei dat hij altijd weinig tijd heeft voor je...  

Probeer dan te zeggen kan je miss op die dag afspreken,  zoja drop een data en tijd,  als je best zenuwachtig bent voor 1e afspraak hier aantal tips:

* neem een vriendin of vriend mee die op afstand jou in de gaten kan houden of alles goed gaat

*ga in een drukke stad afspreken zodat er ook mensen om erheen zijn

* als je ouders nog niet hebt verteld kan of is miss gandig om te vertellen zo weten zij wat je doet zeg maar

*wees je zelf en zeker GEEN hard to get spelen voor iemand.  

 

I wish u luck ❤️

 

Hey,

 

Hij is 5 maanden ouder ik ben 14 haha

Ja sowieso als ik afspreek gaan er ouders mee, Ook weet ik zeker dat hij niet iemand anders voor doet want mijn ouders hebben met zijn ouders gesproken,

Maar we spreken wel altijd af wanneer we bellen maar meestal komt het dus van mijn kant maar ik zie het liever ook een keer anders, Hij heeft wel een keer gevraagd van wanneer weer bellen maar dat is bij 1x gebleven, Is het misschien slim om een keer even niks te zeggen en dan kijken wat hij doet?

Hi!  

Euhjm ja...  Miss ook een keer fijn als een dag even rust is je hoeft niet ELKE dag te appen te bellen maar wel goed om afspraak te maken,  miss kan je een keer NIET iets over het bellen zeggen,  wie weer zet hik ook de stap om te doen

 

Xoxo S

Reageer