Beantwoord

afspreken met ex van vriendin

  • 12 December 2019
  • 4 reacties
  • 182 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heey ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Ik zit nu in 4havo. Op de basisschool had ik een beste vriendin ik noem haar nu even laura. Na de basisschool is het contact een beetje weg gegaan, in het begin was het er nog wel maar nu nauwelijks, heel soms. laura heeft ongeveer 4 maand een relatie gehad met een jongen (Julian) . Nou is die relatie een week terug uitgegaan. Ik kende Julian niet zo goed maar had hem wel op snapchat. Nou begonnen we dus te snappen, en hebben we echt hele leuke gesprekken. We willen graag afspreken maar kan dat wel omdat het de ex van mn vriendin is? En omdat ik hem nog nooit in het gesproken heb? 

ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

icon

Beste antwoord door Anonymous 12 December 2019, 16:22

Bekijk origineel

4 reacties

ik zou vragen of die een keertje op een feestje komt, dan kan jij hem beter leren kennen en is het niet gelijk iets waar ‘laura’ boos om wordt. Als het meer wordt zou ik het wel vertellen, maar je kan niet kiezen op wie je verliefd wordt

Hallo Iris2003 :)

Je bent dus verliefd op Julian? Liefde laat zich niet dwingen. Ik zou niet stoppen met verliefd zijn (Kan eigenlijk bijna niet) omdat het de ex van je vriendin is. Het is tenslotte haar ex dus hij is niet meer afhankelijk wat betreft dat van haar. Ik zou het wellicht eerlijk vertellen aan je vriendin aangezien het natuurlijk wel haar ex is waarmee zij 4 maanden mee had. Ik zou dus als ik jou was gewoon proberen af te spreken met hem en je hoeft je niet schuldig daarvoor te voelen want liefde laat zich niet dwingen.

-Dr8gon99

Hallo Iris2003 :)

Je bent dus verliefd op Julian? Liefde laat zich niet dwingen. Ik zou niet stoppen met verliefd zijn (Kan eigenlijk bijna niet) omdat het de ex van je vriendin is. Het is tenslotte haar ex dus hij is niet meer afhankelijk wat betreft dat van haar. Ik zou het wellicht eerlijk vertellen aan je vriendin aangezien het natuurlijk wel haar ex is waarmee zij 4 maanden mee had. Ik zou dus als ik jou was gewoon proberen af te spreken met hem en je hoeft je niet schuldig daarvoor te voelen want liefde laat zich niet dwingen.

-Dr8gon99

Heey dr8gon99 bedankt voor je reactie!

maar is het niet raar omdat het net 1 week uit is tussen hun? 

Hallo Iris2003 :)

Liefde laat zich niet dwingen maar je kan misschien als je je vriendin minder wil kwetsen nog even 2 weekjes wachten maar als je dat niet kan is het prima. Je vriendin is misschien even boos op je maar ik denk dat jullie vriendschap nog wel bestaat. 

-Dr8gon99

Reageer