Vraag

Afspreken maar wat te doen?

  • 8 April 2018
  • 1 reactie
  • 259 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik weet niet zo goed onder welk onderwerp dit past maar ik ga dus met een jongen afspreken die ik best leuk vind. Het probleem is alleen dat ik hem nog niet zo goed ken en ik weet niet wat we kunnen doen als we gaan afspreken. Heeft iemand tips?

1 reactie

Hoi!

Wat jullie kunnen doen, hangt vooral van jullie af. Je kent hem nog niet zo goed, en dat maakt het moeilijker in te schatten wat jullie allebei leuk vinden. Ik zal wat dingen oplijsten waar je misschien wat inspiratie in vindt:

Als jullie van sport / beweging houden:
- karting
- naar zo'n avonturenpark met parcours tussen bomen
- boswandeling
- naar een waterpark waar je van die watersporten kunt doen, zoals waterskiën. Gezellig samen in een kano kan ook.

Als jullie beiden gek zijn op eten en sfeer:
- picknicken (en de rest van het brood aan de eendjes voederen)
- door de stad wandelen, en een ijsje kopen
- samen koken (altijd hilarisch, zeker als jullie zo handig zijn als ik (voel je het sarcasme))

Nog wat random ideeën:
- naar de film (hier gaan jullie misschien meer op de film gefocust zijn, en minder op elkaar. Op een eerste afspraak kan het handig zijn iets te doen waar jullie elkaar beter leren kennen)
- naar een horrorhuis (kan gezellig zijn, maar check eerst zeker of jullie daar allebei open voor staan, anders is de fun d'eraf)
- naar een pretpark
- kinderboerderij of dierentuin
- die escape room dingen zijn ook redelijk populair nu

Zoals je misschien al gemerkt hebt, ben ik geen referentie op het gebied van afspraakjes. Dat was even een kleine disclaimer ;)

Veel plezier!

Groetjes
x

Reageer