Skip to main content

Afgewezen maar nog steeds verliefd

• March 4, 2026
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Blauwe Banaan
Forum|alt.badge.img+1

Hallo allemaal!

Ik vind een meisje uit me klas al zo een tijdje leuk en een aantal maanden geleden hebt ze me afgewezen, wel via whatsapp, omdat ik haar te erg miste (ze was die dag ziek geweest) en ik haar te leuk vond móést ik gewoon het zeggen, en dan maar via m'n telefoon

Ik ben nog steeds dus verliefd op haar en ik heb van de vakantie geprobeerd contact met haar te maken maar gister keek ze me niet aan en vandaag wel een keer maar daar kon ze ook niet omheen, ik kwam binnen in het lokaal met m'n vriend en zij stond voor de ingang

Het doet heel veel pijn om nog steeds verliefd te zijn en ik weet niet wat te doen. Ik ben te verlegen om haar te kunnen aanspreken in de klas en ik zou sowieso niet weten wat ik moest zeggen… maar ik vind haar wel o zo leuk en ik ben al meerdere keren verliefd geweest, maar nog nooit zo erg en geen van die andere meiden waren zo lief, knap, zorgzaam, creatief, sportief, sociaal en grappig als zij!

Weet iemand wat ik nu het beste kan doen???

Alvast bedankt voor je hulp!

1 reactie

Quokka
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • March 4, 2026

Hoi!

Ik leef heel erg met je mee, want ik heb dit zelf namelijk ook gehad. Maar geloof me: uiteindelijk komt er echt wel weer iemand anders op je pad.

Wil je hier niet op wachten? (Begrijpelijk) Probeer dan de meest legendarische glow-up in de geschiedenis te krijgen, en wie weet bedenkt ze zich!

Ik hoop dat ze er nog op terugkomt, wish you luck!