Vraag

Afgewezen/liefde

  • 31 March 2019
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi😭 (Ik ben een meisje)

ik vroeg mijn crush vandaag via de app verkering en hij zei nee😭
mij dacht dat we een klik hadden we fietsen altijd naar huis en we zijn/waren hele goede vrienden want we hadden een vrienden groep van 11 mensen
ik miet morgen weer naar school en wil echt niet maar het moet
want hij zit bij mij in de klas we zitten in groep 8 en ik zit ook nog eens naast hem😪
wat moet ik doennnn😭😭
geef me tipsssss😭😭
zoveel mogelijk reacties voor morgennnnn😭😭😭

2 reacties

Hey,

Ik dacht dat je dit topic al eerder had gemaakt? Wel, je kan proberen om in app over wat anders te praten, zodat hij er niet meer aan denkt en jij ook niet. Hij is niet bepaald het type die je gaat pesten, toch? Anders was je immers niet verliefd op hem geworden.

Of je wacht tot morgen en kijk je wat hij doet. Praatte je vaak met hem? Dan kun je over veel andere onderwerpen praten zodat het vergeten wordt.

Groetjes,
Geen_Naam
⁷hai

ik ben btw heel slecht in liefdes advies of in dit waar je mee om hulp vraagt maar ik dacht ik ga gewoon reageren.

hij zit naast je, en je hebt hem verkering gevraagd en hij zij nee.

als jullie goede vrienden zijn woord het niet awkward woeden. en zou hij gewoon doen als of je niks hebt gevraagd. het enigste wat je kan doen als het wel awkward woord kan je met hem in gesprek gaan en zeggen dat het weer zo kan zijn voor die vraag

en GeenNaam je hebt gelijk ze heeft ongeveer de zelfde gister of zo aan gemaakt...

groetjes
bella

Reageer