Vraag

Afgewezen i guess

  • 2 August 2018
  • 7 reacties
  • 120 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, iets minder dan een maand geleden had ik een topic gemaakt en het kwam eropneer dat ik een jongen had gevraagd op een date. Hij reageerde niet dus had ik de volgende dag weer een berichtje gestuurd met daarin: "Je kunt het gewoon zeggen als je niet wil" Nu, bijna een maand later, heeft hij een afbeelding gestuurd waarop hij staat met een gefotoshopt briefje waarop staat: "fuck no lol" Dat is dus een nee. Wat mowt ik doen om hem te vergeten? Of moet ik doorgaan (de aanhouder wint?)?

Groetjes

7 reacties

Haai,

Blijkbaar neemt hij jou niet serieus als hij na een maand dat berichtje stuurt. Ik zou hem lekker vergeten. Je komt vast nog wel andere leuke jongens tegen.

Gr,
FLB
Ik denk niet dat het verstandig is om er nog meer moeite in te steken.
Hij lijkt er absoluut geen zin in te hebben, vrees ik.
Hoi

Ik vermoed dat je best niet te veel aandacht aan hem besteedt. Persoonlijk vind ik zijn reactie ("fuck no lol") best grof, en verdien jij beter.

Groetjes
x
Bedankt voor jullie lieve reacties! Hebben jullie misschien ook tips hoe ik hem moet vergeten?

Groetjes
Je kan met vrienden en vriendinnen afspreken. Je kan erover praten, maar ook gewoon plezier maken. Misschien kom je iemand nieuw tegen.
Bedankt voor de tips!

Reageer