Vraag

Hard afgewezen en nu schuldgevoel💔

  • 22 April 2024
  • 9 reacties
  • 132 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Hii! Oke sinds een paar weken weet ik het zeker ik ben over mijn oude obsessie heen (dat meisje was niet al te goed voor mij) en ben verliefd op een nieuw veel liever meisje… Een paar dagen geleden gaf zij mij een knuffel en ik had echt mega veel zelfvertouwen, Gister besloot ik het haar te vertellen. Ze heeft toen zitten huilen omdat ze dacht dat ze eindelijk een goede vriend had die haar niet leuk vond. Best hard afgewezen dus met heel erg veel schuldgevoel ook. Ik na die afwijzing muziek te luisteren om mijzelf op te vrolijken en toen kreeg ik het liedje Ohne Dich wat zonder jou betekend… Nou ja je kan denk ik wel bedenken wat dat met mij deed… Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met gewoon een beetje emotionele support… Alvast heel erg bedankt! -Ikweetgeennaam321


9 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Kan er alsjeblieft iemand reageren? het gaat echt niet zo… Sorry dat ik zo aandring!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi , ja dat is ook precies een nummer waar je dan echt niet op zit te wachten. Rammstein heeft veel lekkere ' afreageer' muziek maar ik snap je helemaal dat dat net ff verkeerd viel. Wat een rottige situatie ook. Heb je haar nog weer gesproken?  Heel vervelend dit. Je voelt je nu natuurlijk echt kl***. Ik kan je niet opvrolijken maar gooi je gevoel er uit, huil maar en zet muziek op waar je je even bij kunt afreageren. Natuurlijk bedoel ik niet om de boel af te breken maar je snapt het wel.  Schrijf op wat je voelt en wat je denkt en je kunt ook de Kindertelefoon bellen als je wilt. Veel sterkte! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 5
Badge +1

Ja dat was precies waarom ik mijn Rammstein playlist opzette, alleen ff vergeten dat die erin zat… Ze gaat er gelukkig goed mee om maar ik heb wel het idee dat ze iets afstandelijker is dan normaal morgen hebben we samen sport dus ik wil dan ff met haar praten… Ik heb verder vandaag nog Rammstein Parijs 2012 voor de zoveelste keer gekeken en Ohne Dich geskipt. Dit was een goede 2 uur afleiding. Het lastige alleen is dat ik schoolvakantie heb en daarom weinig met vrienden ben dus afleiding is heel lastig...

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ikweetgeennaam321 

Ik was eigenlijk even tijdelijk niet actief op het forum maar ik moet perse op deze topic reageren.

Wat jij hebt meegemaakt, heb ik ook (grotendeels) meegemaakt en heb er nogsteeds nare herinneringen van. Moet je maar ff mijn laatste topic kijken voor context, ik had ook zoveel goede hoop met haar!


Het is prima om je emoties te uiten en dat is normaal, ik ben ook een maand of 2-3 verdrietig geweest maar heb er nogsteeds wat last van, ookal verlang ik nu meer naar liefde zelf ipv “dat meisje”.

Chatten met de kindertelefoon heeft mij ook geholpen.

Het is allemaal oké en het komt echt goed, het heeft tijd nodig.. helaas..
Je krijgt van mij een 🍀 terwijl ik dat eig bijna nooit geef haha💛

Heel veel liefs, ItzJustin

Reputatie 3
Badge

Hey 

@Ikweetgeennaam321 

Moet ik je eens iets vertellen ik ben al meer als 5 keer afgewezen erg he trek je er niks van een je komt er wel over kijk maar naar mij ik ben ook gwn meer met vrienden soms nemen ze wel een meisje mee en dan begint zij te flirten maar dan praten we gwn wat ik hoop dat dit je wat geholpen heeft 

En als er iets is ik ben hier 

Reputatie 5
Badge +1

Danjewel!! Ik ben heel erg blij dat je mij begrijpt! Het lastige is alleen dat we op dezelfde sport zitten en elkaar wel moeten helpen… We zitten op rhonrad en dan moet je elkaar vangen, dat hoort erbij… Dus ff geen contact zit er ook niet in… Ook wou zij heel graag gewoon de vriendschappelijke relatie die we al hadden gewoon behouden en dus hebben we dat afgesproken… Dus over haar heen komen gaat lastig worden. Heb je misschien nog tips hoe ik over haar heen kan komen terwijl we nogsteeds beste vrienden blijven?

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb misschien een idee om jezelf af te leiden. Kan je misschien een rommelige kamer ofzo opruimen? Vaak helpt mij dat

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 5
Badge +1

@Me4 Oke heel erg bedankt!!

Reputatie 5
Badge +1

@Anoniemxv Als er iets is wat ik haat is het wel opruimen dus dat wordt hem niet, maar wel bedankt voor je suggestie!

Reageer