Beantwoord

Afgewezen

  • 30 March 2019
  • 4 reacties
  • 285 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi😰

ik vertelde mijn crush via de app dat ik hem leuk vind en hij zei nee
en nu voel ik me zo er kut😓
want we zijn/waren hele goeie vrienden want we hadden een vrienden groepje van 11 mensen
maar nu schaam ik me kapot als ik maandag naar school ga ik zit in groep 8 en ik zit ook nog eens naast hem
help me😥 graag veel reacties😭🥵
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 March 2019, 22:13

Bekijk origineel

4 reacties

Hey!

Je bent afgewezen door de jongen waar je verliefd op bent.

Dat is uiteraard echt niet fijn en dat maakt jou vast verdrietig.
Jullie zijn goede vrienden. Het kan inderdaad zo zijn dat het maandag op school een beetje ongemakkelijk zal worden, maar ik denk niet dat jullie vriendschap moet stoppen hierdoor.
Misschien kun je er eerst eens met hem over praten via de app, en vertellen dat je hoopt dat jullie vriendschap gewoon oké zit, zo heb je er al over gepraat voor jullie elkaar terug zien.
Ik hoop dat je je snel terug beter zal voelen, een situatie als dit is niet fijn, maar ook geen ramp, er zwemmen nog genoeg vissen in de zee hé 😉 (= er zijn nog genoeg jongens op wie je verliefd kan worden).

Groetjes
Lot
Hey, Anoniempje,

Aan de ene kant kun je je natuurlijk kut voelen, maar je hebt het wel geprobeerd. Je had als je moed bijeengesprokkeld om hem te vertellen dat je hem leuk vindt. Daarom mag je ook wel trots op jezelf zijn. Ik durf dat niet...

Jammer dat hij je heeft afgewezen. Ik heb geen idee hoe het maandag gaat, want ik kan niet in de tijd kijken. Misschien vindt hij het wel niet erg. Ik neem aan dat hij niet het type is dat het tegen iedereen vertelt en jou gaat pesten. Anders was je immers niet verliefd op hem geworden. Ik zou afwachten en kijken wat hij zegt. Als hij over iets anders gaat praten dan zou ik dat ook doen als ik jou was. Op die manier zal hij het misschien vergeten, of krijg jij in ieder geval het gevoel dat hij het vergeet.

Je kan ook gewoon een berichtje sturen over iets anders, zodat hij aan andere dingen denkt en dan vergeet hij het ook misschien.

Groetjes,
Geen_Naam
Hey ik snap hoe je je voelt en t voelt natuurlijk voor jullie allebei gênant. Zelf heb ik zoiets gedaan. Ik met Mn vriendin een heel plan gemaakt en toen wees hij me af. 2 welen werk! Nu zijn we gewoon vrienden en ik ben nog steeds smoor op en maar dat weet hij waarschijnlijk niet. Gewoon normaal doen en hem als een vriend behandelen. De rest komt vanzelf x
Ik had zelf recent dat ik een blauwtje liep tijdens Valentijnsdag. Hierdoor ging onze vriendschap in 1 keer meteen kapot omdat ze mij ging ontlopen, negeren en blokeren overal op social media. Het kan dus echt erg verschillen of de vriendschap blijft of niet.

Reageer