Skip to main content

advies: situatie meisje

• June 26, 2026
  • 2 reacties
  • 14 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik zit dus in de klas met een meisje die soms in ruzies terecht komt voor allemaal gekke redenen, ze is ook een beetje "infamous" (negatief populair). Maar ik vind haar wel leuk, we praten ook redelijk vaak met elkaar. Ik wou haar dus omdat het het einde van het schooljaar is op een date/ afspraakje vragen. Het ging ook echt goed enzo, we hebben veel gemeen met elkaar en ze is al 1 keer toen ik haar alleen maar aardig vond bij mij thuis geweest. Op school zit ook wel vaak te staren naar mij, ik heb het idee dus dat ze mij ook leuk vind. Maar gisteren hoorde ik dat zij mijn broer heeft gevraagd om bij haar thuis te komen, zij was vroeger best wel verliefd op hem, nu niet meer hoor maar doet ze dit omdat ze gewoon vrienden zijn of dat ze hem leuk vindt. Dit klinkt mischien een beetje egoïstisch van mij maar doet ze dit om mij jaloers te maken ofzo, of zit er eigenlijk niet zoveel achter. Ik hoor graag advies.

2 reacties

• Net nieuw
  • June 26, 2026

Hoi Mr Q!

Heb je al geprobeerd om je broer te vragen wat zij zijn bijvoorbeeld:

Als ze vrienden zijn met elkaar

En als het echt is wat je hoorde of nep is

En omdat jij zei dat ze negatief populair is 

Kan het misschien ook zijn dat het niet waar is en dat het gewoon een verzonnen rodel is

Dus ik zou het eerst vragen!

Groetjes sparkle!!!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 27, 2026

Dankjewel voor je reactie, er zijn een paar minder populaire en normaal/ niet zo knappe jongens in mijn klas die ook veel met haar omgaan, het zijn haar hondjes eigenlijk. Dat is ook bekend in de klas maar die jongens vinden dat niet zo leuk. Ik heb het idee dat ze het leuk vind om zoveel aandacht te krijgen. En btw ik hoorde mijn broer en haar erover praten, ik heb het aan hem gevraagd maar hij heeft er zelf niet superveel zin in, hij denkt ook dat het erg akward gaat zijn