Vraag

advies over relatie

  • 29 April 2020
  • 4 reacties
  • 55 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo

 

ik heb een vriendje van 7 maanden en we hebben het vaak moeilijk enzo. En we weten niet wat we eraan kunnen doen om het beter te maken. We hebben heel vaak ruzie en we praten er altijd over, we zijn heel open enzo. Ik ben ook vaak jaloers en daarom hebben we vaak ruzie daarom. Ook kan ik er niet tegen als die met andere meisjes praat of wat dan ook. We kwetsen elkaar ook de laatste tijd heel vaak en ik ben de laatste week heel down daardoor.Hoe kan ik minder jaloers zijn en wat kan ik doen zodat onze relatie goed verloopt? Ik wil echt dat het goed komt want we houden allebij veel van elkaar.


4 reacties

Badge

Hoi, 

Ik denk dat het eigenlijk best normaal is dat je jaloers bent want je wilt niet dat hij vreemdgaat ofzo ik zou ook jaloers zijn. Mis kun je vertellen dat je het niet fijn vindt wat hij bij andere meisjes doet en kan hij daar rekening mee houden. 
Xx me

Hey,

inderdaad normaal dat je jaloers bent. Maar lieveschat hij heeft jou gekozen boven al die anderen. Dat jij jaloers bent betekent dat je van hem houd en hem niet kwijt wilt. Probeer er zelf niet zo aan te denken of op te letten en vertrouw op jezelf. Mensen praten met elkaar dat is normaal dus hij ook met andere meiden. 
hoe hou je een realtie leuk en beter?😬 hier wat tips:

  1.  Praat problemen goed uit en kom er niet meer op terug als je het afgerond hebt.
  2. vraag regelmatig of het goed gaat met hem of als hij ergens mee zit ( mijn vriendje zat een tijdje ergens mee en dat merkte ik niet)
  3. Vergeet niet te knuffelen met hem dat geeft je een veilig gevoel.
  4. probeer niet overal over te klagen.
  5. Maak tijd vrij voor elkaar.
  6. Doe afentoe is wat leuks zoals naar de film of wat drinken in een restaurant.
  7. Haal jezelf niet naar beneden zoals is zij knapper dan mij?
  8. Zorg ervoor dat jullie lachen met elkaar.
  9. kijk samen een serie op bijvoorbeeld netflix of videoland

dit waren ze dan. Laat je weten hoe het gaat tussen jullie?

 

groetjes xx

Hey,

inderdaad normaal dat je jaloers bent. Maar lieveschat hij heeft jou gekozen boven al die anderen. Dat jij jaloers bent betekent dat je van hem houd en hem niet kwijt wilt. Probeer er zelf niet zo aan te denken of op te letten en vertrouw op jezelf. Mensen praten met elkaar dat is normaal dus hij ook met andere meiden. 
hoe hou je een realtie leuk en beter?😬 hier wat tips:

  1.  Praat problemen goed uit en kom er niet meer op terug als je het afgerond hebt.
  2. vraag regelmatig of het goed gaat met hem of als hij ergens mee zit ( mijn vriendje zat een tijdje ergens mee en dat merkte ik niet)
  3. Vergeet niet te knuffelen met hem dat geeft je een veilig gevoel.
  4. probeer niet overal over te klagen.
  5. Maak tijd vrij voor elkaar.
  6. Doe afentoe is wat leuks zoals naar de film of wat drinken in een restaurant.
  7. Haal jezelf niet naar beneden zoals is zij knapper dan mij?
  8. Zorg ervoor dat jullie lachen met elkaar.
  9. kijk samen een serie op bijvoorbeeld netflix of videoland

dit waren ze dan. Laat je weten hoe het gaat tussen jullie?

 

groetjes xx

Hey. 
danku voor de tips en het gaat nu al wat beter tussen ons. Dankjewel!

 

 

groetjes :)

Hoi, 

Ik denk dat het eigenlijk best normaal is dat je jaloers bent want je wilt niet dat hij vreemdgaat ofzo ik zou ook jaloers zijn. Mis kun je vertellen dat je het niet fijn vindt wat hij bij andere meisjes doet en kan hij daar rekening mee houden. 
Xx me

Dankjewel!!

Reageer