Vraag

advies nodig van jongens!! waarom doet hij dit

  • 21 September 2019
  • 6 reacties
  • 357 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb dus een vriendje en we hebben het super leuk samen, hij zegt dat ie oud met me wil worden en van alles. Het enige rare vind ik is dat hij bijna nooit een hartje stuurt, het klinkt overdreven maar toch maak ik me zorgen. Iemand advice?

6 reacties

Hoi jongen 14 jaar hier
Jongens zijn niet echt zo van het hartjes sturen ze vinden het leuker om in het echt tegen elkaar aardig te doen. Maak je echt geen zorgen
hey

de meeste jongens hebben niks met hartjes...
als ik hartjes zou krijgen zou ik me echt af vragen waarom iemand dat zou sturen.

ik ken weinig jongens die dat doen en de jongens die het doen vallen in mijn omgeving ook op jongens.

zo lang het contact van beide kanten komt hoef je je geen zorgen te maken 👍

groetjes
blue
Betekent echt vrij weinig, als hij voorderest nog gwn lief doet zou ik me niet druk maken
Is een hartje überhaupt wel nodig?
Hij zegt dat hij samen met jou oud wil worden, wat niet niks is.
Hoe is dat minder overtuigend van zijn liefde dan een emoticon of emoji?
Hoi,
Ik zelf heb nooit een relatie gehad dus ik weet niet of ik hier goed op kan antwoorden maar niet alle jongens zijn van de hartjes en knuffelen en al dat soort dingen. Als hij wel hartjes stuhrt naar anderen zou ik met hem erover praten.
Ik zelf ben een transseksueel meisje maar weet dat ik liever romantisch met mijn liefje ben dan dat ik continu stuur schatje zie je graag ❤❤❤❤❤❤xxx. Ze weet dat ik haar graag zie en ik weet dat zij mij graag ziet dus waarom moeten we continu berichten sturen terwijl het fijner is om bij haar te zijn, haar vastpakken en knuffelen, kusjes dat is liefde niet een ❤ in een berichtje + jongens durven al eens in elkaars gsm kijken en zijn bang dat hun vrienden gaan pesten van oh kusje kusje. Mijn liefje nu vind het niet nodig en er zijn kinderwensen dus die hartjes betekenen niet zo veel het zijn de daden die erom doen.

Reageer