Skip to main content

Advies nodig over een jongen

• April 13, 2026
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Hey iedereen,

Ik heb een bijbaantje bij de Jumbo en daar werkt een jongen die ik eigelijk best cute en leuk vind. T ding is zegmaar, we zitten ook bij elkaar op school, niet in dezelfde klas. Maar zegmaar ik vind hem wel leuk mr tis wel irritant als ik zegmaar een collega kwijt raak waar ik wel goed mee kan werken. Hebben jullie tips, ideeen of advies? Ik hoor t heel graaggg!

Alvast bedankt🫶🏻

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 13, 2026

Probeer eerst een wat dichterbij hem te komen en hem meer te spreken bijvoorbeeld in de pauzes of als je samen moet werken. Als je merkt dat hij zich op zijn gemak begint te voelen kan je bijvoorbeeld vragen om een keer samen te fietsen, of als je hem op snap hebt de bellen en gewoon zeggen dat je je verveelt.

(belangrijke tip) kijk hem eens een keer diep in de ogen aan als hij over zichzelf praat en als hij neurveus weg begint te kijken binnen no-time is het je teken om actie te ondernemen en hem een keer uit te vragen.

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

Hey iedereen,

Ik heb een bijbaantje bij de Jumbo en daar werkt een jongen die ik eigelijk best cute en leuk vind. T ding is zegmaar, we zitten ook bij elkaar op school, niet in dezelfde klas. Maar zegmaar ik vind hem wel leuk mr tis wel irritant als ik zegmaar een collega kwijt raak waar ik wel goed mee kan werken. Hebben jullie tips, ideeen of advies? Ik hoor t heel graaggg!

Alvast bedankt🫶🏻

ik stel voor dat je misschien een keer vraagt of hij met je wilt afspreken en dat leer je hem ook beter kennen
en dan misschien vargen of hij gewoon steeds wil afspreken en wie weet, misschien voelt hij ook wat voor jou

ik hoop dat dit helpt
😁