Vraag

Advies nodig...

  • 1 March 2019
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey! Ik ben een meisje van 15 en in de brugklas vond ik een jongen uit mij klas heel leuk, hij was toen mijn beste vriend en hij wist ook dat ik hem leuk vond maar hij zag mij niet op die manier. hij heeft mij toen afgevezen maar we zijn nog wel hele goeie vrienden geloven dat jaar. Na de eerste ben ik van school gegaan en heb hem daarna nog maar zelden gesproken. nu zitten we allebei in de 4e en heeft hij weer contact met mij opgezocht, en verteld dat hij mij eind 1e en begin 2e leuk vond! ik weet niet of ik hem nu weer leuk vind maar ik vind het wel heel gezellig weer contact met hem te hebben! ik wil wel graag met hem gaan afspreken binnenkort maar ik denk dat hij dat aan mij moet vragen... hij doet dit jaar eindexamens en heeft het dus wel druk... iemand tips?

2 reacties

probeer de tijd voor elkaar te nemen maar laat hem ook studeren want ja eindexamen is wel heel belangrijk.
ga gewoon lekker met hem afspreken en maak er het beste van. jullie lijken samen heel gelukkig en ik hoop echt dat jullie iets krijgen
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon-
@jessefs
Hi! bedankt voor je reactie! 🙂

Reageer