Aan het lijntje gehouden

  • 11 January 2019
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb dus echt het idee dat ik aan het lijntje word gehouden word

het zit zo: ik zit met een vet leuke jongen in de klas. We snappen, praten en facetimen etc. In de klas waren we wel echt soortvan aan het flirten met elkaar. Maar ineens wist hij via een meid in de klas dat ik hem leuk vond, maar hij wees me niet af maar gaf ook niet duidelijk aan dat hij hetzelfde voelde. Ik wilde op een gegeven moment duidelijkheid en vroeg wat hij van mij vond (via app) maar dit negeerde die. Toen 2 weken geen gehad en nu zitten we weer op school. Nogsteeds kijkt die naar me maar we snappen of praten niet meer. En als we dan oogcontact hebben lacht die niet maar blijft hij wel kijken.

Iemand tips wat ik nu het beste kan doen?

4 reacties

Hoi Fleur,

Misschien voelt ie wel iets voor je, maar durft hij het niet onder woorden te brengen. Ik denk dat het effectiever is als je het hem face-to-face zegt, ipv een berichtje op whatsapp, als je dat durft. Ik denk niet dat hij interesse in je toont als hij je niet leuk had gevonden, ik zou niet weten wat voor nut dat heeft. Dus mijn advies: laat duidelijk weten wat jij voor hem voelt, en wat je van hem wil. Ik denk dat veel jongens het liefste duidelijkheid willen.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt...

Groet,
D
ik denk dat die jongen het gewoon niet zeker weet of niet durft te uiten.
Reputatie 5
Badge +4
hoi Fleur,


Ik denk dat die jongen wel iets voor je voelt, aleen duft hij dat niet te uiten.Heb ik zelf ook gehad,jongens zitten raar in elkaar hoor.Ik heb verder niet echt tips.


groet,
lorenzo
Hey,

zoals al gezegd zal ik ook aanraden om met hem te gaan praten.

Waarom praat je niet meer met hem via snap of app? Dat hij 1 berichtje negeert betekend niet dat hij nooit meer gaat reageren. Begin gewoon met iets simpels zoals: "hey, hoe gaat het". Hij zal waarschijnlijk wel gewoon reageren en praat daarna gewoon verder over de standaard dingen zoals je altijd deed. Maar begin niet over wat hij van je vind, dat kan je beter later face-to-face doen. Wanneer je weer tegen elkaar praat is het daarna makkelijker om over die andere dingen te praten in plaats van opeens uit het niks.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.


Succes!

Reageer