Vraag

4 jaar verschil en moeite met het vertellen aan mn ouders

  • 2 December 2019
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik heb begin 2019 via een chat site een jongen leren kennen. na een aantal maandjes praten hebben we voor het eerst afgesproken op het station. hij was toen precies zoals hij zich voordeed. hij had heel erg lieff een frietje voor ons 2 gekocht. ik was alleen nog best verlegen. de week erna zou hij de sleutel voor zn studio krijgen. toen hebben we dus weer afgesproken maar dan bij hem thuis. ik durfte hem toen wel te zoenen. het was heel fijn en leuk. na die tijd hebben we steeds vaker afgesproken. ik ben nu bijna elke vrijdag na school bij hem. we hebben ook al seks gehad. alleen durf ik mijn ouders er niks over te vertellen omdat ik bang ben dat ze hem niet goedkeuren omdat hij 4jaar ouder is. (ik ben 17 bijna 18 hij is 21 bijna 22) we zitten er bijde wel erg mee want doordat ik het niet durf te vertellen aan mijn ouders moeten we steeds stiekem afspreken en kunnen we elkaar niet vaak zien.  hij had een keer 10 euro voor iets naar mij overgemaakt (heel lieff😊). maar zn ma kwam erachter toen moest hij een foto van mij laten zien en zij wilde niet geloven dat ik 17 ben 😕. 

we hebben het altijd heel erg leuk samen. veel lol, grapjes maken, zoenen knuffelen seks. en als  ik bij hem ben voel ik me echt super fijn en verliefd. wat vinden jullie van het leeftijdsverschil? en hebben jullie nog tips voor mij hoe ik het het beste aan mn ouders kan vertellen? 

groetjes kaylee😊

 


1 reactie

het verschil is niet heel erg er zijn ook ouderen mensen die een groter gat hebben tussen hun maar het grote probleem bij ouders is meer dat ze de ouderen jongens niet vertrouwen dus het beste om te doen is eerste laten voorstellen en nog geen leeftijd zeggen zodat ze eerst kunnen zien dat hij te vertrouwen is en dan kan je het ze vertellen van het verschil ze zullen warscheinlijk eerst boos worden maar daarna nadat jullie nog steeds samen zijn en nog van elkaar genieten kunnen ze bijna niets anders doen dan het accepteren.

Reageer