Vraag

3 maanden zonder vriendin

  • 26 July 2019
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn vriendin gaat over een tijdje naar Amerika met haar moeder voor 3 maanden, ik vind het heel moeilijk om zo lang zonder haar te moeten zijn en ik vind 3 maanden echt veel te veel, mijn vriendin wil natuurlijk wel gewoon gaan.

Wat moet ik hier nou mee??
Iemand tips/ideeën?
Ik ben radeloos

2 reacties

Accepteren, maar houd contact. Het is haar keuze of zij naar Amerika wil. Mag je anders niet mee?

Je kunt ook vragen naar haar contactgegevens. Adres waar ze verblijft, etc, haar telefoonnummers. Stuur af en toe een berichtje en bel af en toe. Doe het niet te vaak, want ze is wel weg, dus dat gevoel moet je wel houden. Als jullie elkaar misschien, houden jullie daarna meer van elkaar.

Romantisch is op brieven te sturen, maar dat kan alleen als ze op een vaste plaats verblijft. Misschien stuurt zij wel een kaartje? Wie weet.

Groetjes,

Een Persoon Zonder Naam
Als je echt van haar houd, moet het toch geen probleem zijn om even van elkaar gescheiden te zijn? Dat is natuurlijk voor iedereen anders, maar mijn vriendin woont een provincie verder dan ik, dus is het niet zo eenvoudig om elkaar te zien dus is het logisch dat elkaar lange tijd niet zien, dus heb ik daar ervaring mee. En ik kan je zeggen dat-zoals geen_naam zei-contact houden en een kaartje sturen helpt en dat het haar wel raakte toen ik dat deed
Veel geluk verder
Beginneling

Reageer