Skip to main content

2 vragen over verliefdheid

• May 13, 2026
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Blauwe Banaan
Forum|alt.badge.img+1

Hoi allemaal!

Ik ben verliefd geworden op de vriendin van m'n vorige crush, ze heet Leuke Limoen. Ik heb het mijn vorige crush verteld, maar zij voelde de klik niet.

Ik vindt Leuke Limoen dus zo ontzettend leuk, maar ik ben bang dat ze me gaan zien als zo'n iemand die alle meiden leuk vindt.

Daarnaast weet ik niet wat ik überhaupt zou moeten doen. Ik wil graag meer contact met haar, maar ik weet niet hoe. Ze is op school altijd met vriendinnen en ik heb geen snapchat of zo, alleen whatsapp.

Dus 2 vragen: 

Zouden jullie het raar vinden als iemand eerst je vriend(in) leuk vond en nu jou leuk vindt? 

Hoe zou ik meer contact met haar kunnen maken? 

Oh ja, ze kijkt op school wel eens op de meest random momenten naar me. Waarom zou dit zijn? 

Alvast bedankt voor het lezen, en bedankt voor je hulp!

Groetjes, 

💙🍌

1 reactie

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@Blauwe Banaan 

Eigenlijk zijn het dus 3 vragen:)

1. Zouden jullie het raar vinden als iemand eerst je vriend(in) leuk vond en nu jou leuk vindt? nee, ik zou dat eigenlijk wel een compliment vinden.
  1. Hoe zou ik meer contact met haar kunnen maken? gewoon eens met haar praten lijkt me.
  1. Oh ja, ze kijkt op school wel eens op de meest random momenten naar me. Waarom zou dit zijn? soms doen wij dat zonder dat er iets achter zit hoor. Ik ben gek op naar mensen kijken, maar dat wil niet zeggen dat ik er meteen iets mee wil doen.

Hopelijk heb je hier iets aan:)

x