Skip to main content

2 maanden samen en nogsteeds niets...

• March 11, 2026
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

Forum|alt.badge.img

oke help me out, ik kan iedereen zijn hulp en tips gebruiken. Een relatie van 2 maanden, met mijn vriend. Ik vind hem echt geweldig hij is wel een jaar jonger dan mij en net ietsjes kleiner. Het probleem is dat we elkaar al een goede 6 maanden leuk vonden en nu dus die relatie hebben maar hij maakt nooit een move. Eerst waren we bang om elkaar een knuffel te geven, uiteindelijk ben ik vaak naar hem toe gegaan of het initiatief genomen waar door het wel gebeurden en we er nu beide ook comfortabel mee zijn. Maar mijn hele mede omgeving vraagt hebben jullie al gezoend of gekust maar dat is dus niet zo, ik wil het wel hij wil het ook maar we zijn beide bang dus er gebeurd niks. en sinds dat hij al bang was voor de knuffel denk ik niet dat hij mij gaat zoenen dus moet ik t doen. Toch vind ik dit zelf wel lastig en heb ik het gevoel dat het vooral stereotype is dat een jongen dit moet doen waardoor hij waarschijnlijk druk ervaart, misschien vind hij het ook lastig omdat ik wat ouder ben, kan hij zich daardoor geïntimideerd voelen?  ik zou het niet weten maar ik heb tips nodig wat te doen? ik kan toch niet ineens naar hem toe leunen en kussen? ik weet nog eens niet hoe het moet en we zijn beide nog groen dus ja wel lastig. Ook ben ik bang dat het een slechte zoen word en dat ik dan niet weet wat ik erna moet doen of zeggen, alle tips zijn welkom want meestal heb je na 2 maanden al wel wat stappen gezet en dat is nu dus niet..

conclusie ik wil et dus wel echt , ik kan het niet, beide nerveus, hoe weet je of een jongen wil zoenen? hoe kan ik de eerste stap zetten? ik kan alle tips gebruiken, als er meer vragen zijn over de situatie hoor ik het graag!!

4 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 11, 2026

Trek hem tegen je aan en kus hem.  Je merkt vanzelf wel hoe het gaat, het is echt niet moeilijk. Een slechte kus bestaat niet - tenzij misschien als de ander knoflook heeft gegeten en jij niet.  Tip: vergeet niet door je neus te ademen tijdens het kussen - weinig dingen zijn zo onromantisch als met een rood hoofd en happend naar adem een zoen te moeten afbreken om te voorkomen dat je stikt.

Niet te veel over nadenken, niet te veel over praten maar gewoon dóen.  Jij bent de grootste en de oudste: neem het initiatief.  Geniet ervan.

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 11, 2026

ik weet niet hoe oud jullie zijn maar mischien is hij extreem verlegen, of nog niet aan knuffel/kus&meer toe? Wil hij gewoon beste maatjes zijn? Wat doen jullie samen ,zijn dat alleen brave gewone dingen die vrienden doen of hebben jullie een gemeenshappelijke hobby ofzo? Kan ook zijn dat jij denkt dat hij je liefje is, maar dat hij daar heel andere gedachten over heeft. Hebben jullie al eens een goed gesprek gehad over de relatie? Mss moet je dat eens proberen: praten met hem, mss zelfs gewoon vragen wat hij van je verwacht. Aan de andere kant is het wel lief dat hij heel traag te werk gaat met het opbouwen van een relatie. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 11, 2026

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

@Ander ja we zijn 14 en 15, we spreken wel vaker af en hij noemt het ook altijd een date, verder samen Valentijn gevierd dus het zou wel duidelijk moeten zijn voor hem...

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 12, 2026

Hallo, ik zal je even uit de nood proberen te helpen!

Op de vraag hoe weet je wanneer een jongen wil zoenen is er eigenlijk 1 iets dat een grote rol speelt: als hij je lang in je ogen aanstaart wil dat al zeer veel zeggen!

Misschien is het een idee dat je eens afspreekt met hem buiten school in een parkje ofz?

Dat maakt het voor hem wat minder akward dan op het midden van het schoolplein.

Het is misschien z’n eerste relatie en vindt hij het allemaal een beetje spannend. Jij bent ook ouder dus hebt misschien al meer relaties gehad met mensen dus bent ervarener!