Skip to main content

Hoi, ik ben een jongen van 15 en een meisje van 13 vind mij leuk, we zijn nu aan het chatten op snapchat en ik noem het niet afspreken, maar we zien elkaar de laatste tijd wel bij het zwembad. 

 

Zij voelt al we gevoelens na dat we elkaar 1 dag hebben leren kennen, maar ik niet, komt dit omdat ik dan al meer volwassen ben, of dat ik haar nog maar 1 dag ken? Ik denk beide, maar terug, ik vind 13 en 15 raar klinken. 

 

En is dit al talkingstage of gewoon leuk appen

 

 

Help help

Je kunt gewoon een relatie met haar hebben hoor. Maar als je 16 word mag je geen seks met haar hebben (nu ook niet volgensmij) want jij bent seksueel meerderjarig maar zij is seksueel minderjarig. 

-onnodige quote verwijderd-

 


Je kunt gewoon een relatie met haar hebben hoor. Maar als je 16 word mag je geen seks met haar hebben (nu ook niet volgensmij) want jij bent seksueel meerderjarig maar zij is seksueel minderjarig. 

-onnodige quote verwijderd-

 

Hey, ik wil niet raar overkomen, maar dit gaat helemaal niet om seks of iets, snap niet dat dat relevant was aan dit topic haha, maar oke.


Je kunt gewoon een relatie met haar hebben hoor. Maar als je 16 word mag je geen seks met haar hebben (nu ook niet volgensmij) want jij bent seksueel meerderjarig maar zij is seksueel minderjarig. 

-onnodige quote verwijderd-

 

Hey, ik wil niet raar overkomen, maar dit gaat helemaal niet om seks of iets, snap niet dat dat relevant was aan dit topic haha, maar oke.

Oeps, iets teveel seks topics gelezen 😅🫢

Groetjes mij @Anoniemxv 


Hoihoiii

Er zijn veel koppeltjes waar 2 jaar verschil tussen zit. Het klinkt niet raar, althans niet voor mij…

Ik zou t gwn normaal vinden. Ik zelf ben 16 en heb met een jongen van 18, ken hem al m’n hele leven en vond hem al leuk sinds dat ik 10 was, toen ik 14 was en hij 16 hadden we een korte relatie, toen ging t niet meer, mr nu is het terug en hebben we alweer 2 jaar een relatie en tis gwn perfect.. ik denk wel dat je qua denkwijze soms jezelf een beetje moet verlagen nr haar niveau, snap je? 

 

Ik snap dat zij jou leuk vind, mr volgens mij is het dus niet wederzijds, als jij niet hetzelfde voelt voor haar zou je dat duidelijk moeten maken om teleurstellingen te voorkomen. K vind 1 dag wel heeeeel snel, mr mss ben je gwn direct haar type.. ik denk wel dat het verstandiger is om elkaar eerst eens even beter te leren kennen enzo, en dan pas door te gaan.. ze is wel jong.. 

de keuze ligt uiteindelijk natuurlijk aan jou/jullie. Als je merkt dat er vanuit haar kant teveel word opgedrongen, moet je gwn je grens laten zien en je verontschuldigen, want als jij haar niet ziet zitten dan gwn niet, dat is jou keus..

heb je dr ondertussen nog gezien of een andere update?

is dit de hulp die je wou? En zo niet mss wat anders? Ik hoor het dan graag.


liefsss 🤍


@D anoniem , heb je al een update?

Groetjes mij @Anoniemxv 


Onnodige quote verwijderd 


Ik waarschuw je alvast  misschien vind ze binnen een paar weken een andere jongen leuk, als t niet wederzijds is zou ik gwn vrienden blijven. J denk namelijk niet dat een echte relatie op deze leeftijd zou werken lol. Da tleeftijdsverschil zou ik niet aan denken, komt waarschijnlijk omdat 15 opeens heel volwassen klinkt 🙃 Ik vind namelijk ook ene jongen helemaal leuk en was helemaal verlieft alleen toen hij verkering vroeg was k er niet klaar voor en een paar dagen later vond ik hem niet eens leuk meer idk wrm maar kijk daar ook mee uit 


Ik heb bijna precies hetzelfde ben 14 hij is 16


Reageer