Skip to main content

Hoi, ik ben een jongen van 17 jaar en ik zit al een tijdje er mee in mijn hoofd, dat ik nog nooit een vriendin heb gehad . ik ben zelf ontzettend onzeker over mezelf en of ik nog een vriendin krijg. Zijn er meer mensen die dit gevoel hebben en er onzeker over zijn of ben ik de enigste? Hebben jullie nog tips? En wat doen jullie als jullie het zelfde mee maken? Bedankt voor het reageren alvast.

Hooi @damian12345 

Dit is niet erg hoor.

Je hoeft niet meteen in de puberteit een vriendin te hebben.

Ik heb er wel al bijna een maar het is geen verplichting.

Doe gewoon wat voor jou goed voelt

Dan gaat het goed!

Liefs,

Daniël

 


Hey @damian12345 

Dit is helemaal niet erg! (:

Ik ken mensen die hun eerste vriendje/vriendinnetje kregen op hun 20.

Alles op zijn tijd, en als het lang duurt dan is dat zo!

Geen zorgen alles komt goed 🤗

 

Liefs, Meisje


Hey @damian12345 

Dit is helemaal niet erg! (:

Ik ken mensen die hun eerste vriendje/vriendinnetje kregen op hun 20.

Alles op zijn tijd, en als het lang duurt dan is dat zo!

Geen zorgen alles komt goed 🤗

 

Liefs, Meisje

Ik ben gewoon zo bang dat ik nooit een meisje krijg, iedereen om me heen heeft het al.

 


Hoi damian12345,

Ik heb precies hetzelfde… Ik ben een meisje van 14 en ik word eind augustus 15. Ik heb nog nooit een vriendje gehad, ook geen kleuterliefde, terwijl bijna al mijn vriendinnen dat al wel hebben gehad! Hier heb ik serieus net een topic over gemaakt! XD 
Je bent dus niet de enige! Ik hoop dat dat je een beter gevoel geeft…

Anoniempje_2005


Hoi damian12345,

Ik heb precies hetzelfde… Ik ben een meisje van 14 en ik word eind augustus 15. Ik heb nog nooit een vriendje gehad, ook geen kleuterliefde, terwijl bijna al mijn vriendinnen dat al wel hebben gehad! Hier heb ik serieus net een topic over gemaakt! XD 
Je bent dus niet de enige! Ik hoop dat dat je een beter gevoel geeft…

Anoniempje_2005

Een beetje, maar vind het wel moeilijk

 


Ik ben meisje van 16 heb ook nog nooit een langere relatie gehad, het komt vanzelf wel


Reageer