16 en nog nooit vriendin gehad

  • 2 September 2019
  • 11 reacties
  • 472 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey iedereen! Ik ben een jongen van 16, maar heb nog nooit een vriendin gehad. Ik ben absoluut niet lelijk of dom, maar ik heb geen idee hoe ik een meisje moet vragen om te daten... Wanneer hadden jullie jullie eerste vriendin/ vriendje? Tips zijn welkom 🙂

11 reacties

(Ik kan niet zeggen dat ik veel ervaring hiermee heb maar misschien helpt mijn advies toch)

Je hoeft niet per se een meisje te vragen om te daten, ga een gesprek aan praat wat regelmatiger en vraag haar pp een gegeven moment gewoon uit om wat te gaan eten of naar de bioscoop ofzo. Bovendien is het helemaal niet erg dat je op je 16e nog geen vriendin hebt gehad je hoeft niet altijd zo te zijn als de rest.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad. Succes!
Bedankt voor de tip Alfred, laat nog weten als het werkt 🙂
Ik doe meestal als ik behoefte heb om met een jongen te praten, gewoon toevoegen op snap en dan gesprek beginnen. Ik ben verlegen dus ik heb het meeste contact via social media. heb je hier trouwens tips voor? ik ben alleen verlegen bij jongens 1 op 1. t is nooit erg als je geen vriendin hebt gehad, soms levert het gedoe op. dus het maakt echt niet uit!
Het is oprecht niet erg als je op je 16e nog geen vriendin of relatie gehad hebt! Bij de ene gebeurd dat al op de 14e, bij de ander pas later. Ooit komt de ware wel!
Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit remember 😉
joeexxx, ik was vroeger ook niet de meest spraakvolle persoon naar meisjes toe. Het is met de jaren gebeterd, ik ben gewoon beginnen babbelen met meisjes die ik tof vond, en dan komt een gesprek vanzelf wel als je je comfortabel voelt 🙂 En bedankt iedereen om te reageren 🙂 heb btw een meisje leren kennen die wel interesse toon in mij, benieuwd hoe dat afloopt 😉
Klinkt als een goed begin! Heel veel succes! Ik zou het wel leuk vinden als je laat weten hoe het af loopt als je dat niet wilt is het echt geen probleem.
Heyhey

Evenals jou ben ik 16, en heb nog maar pas de ware ontmoet.
Ik moet je eerlijk zeggen, ik ben hardstikke blij met mijn vriendje maar wat een zegen dat je ook jaren in je jeugd hebt gehad zonder vriendje! Echt!
Hij is lief, legt niet veel beslag op me. Wil hem zeker ook voor geen goud missen.
Het is juist goed om niet zo vroeg verkering te hebben!
IK heb daarvoor ook nog nooit een date gehad. Maar ach daar had ik ook geen behoefte bij!
Ja jij komt ook nog de ware tegen!
Beter 1 goeie relatie dan 10 onzinrelaties toch?
Ik persoonlijk ben 17 en ook nogsteeds zo lonely als maar zijn kan.

Er zijn vast wel eens mensen geweest die jou leuk vinden maar dat niet durfde te uiten.
Dat komt alemaal nog wel heur👍🏻
Bedankt allemaal voor de reacties!

Even een korte update; Alles verloopt zoals verwacht, dat meisje en ik zijn nu vrienden.
We babbelen met elkaar, en de gesprekken lopen vlot.

Toch nog even wachten om een stap verder te zetten...
Ik houd jullie verder op de hoogte ;)

grtzz
Randomdude x
Dat klinkt al goed! ben benieuwd naar de updates

Reageer