15jaar en zwanger van ex

  • 2 January 2019
  • 8 reacties
  • 336 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik weet niet precies hoe ik dit moet gaan vertellen want ik schaam me kapot.
Maar ik ben dus 15 jaar en zwanger van m'n ex.

Mijn ex heeft het 1ste kerstdag uitgemaakt uit het niets en mij overal op geblokt.
Mijn ex is best wel agressief en als hij erachter komt dat ik zwanger ben dan denk ik echt dat hij met zijn zakmes de baby eruit haalt.
In onze relatie was die al weleens agressief maar sinds het dus uit is is dat heel erg geworden.

Mijn ex heeft naaktfoto's van mij en ik ben bang dat hij mij hier mee gaat bedreigen om abortus te plegen, maar dat kan ik echt niet.

Buiten dat ik heel bang ben voor de reactie van mijn ex ben ik ook heel bang voor de reactie van mijn ouders. Ze weten nog niet eens dat ik ontmaagd ben.


Help iemand aub ik weet niet wat ik moet doen!

8 reacties

Hey,

wat vervelend dat je in deze situatie terecht gekomen ben. Ik dacht dat ik met problemen zit maar, zoiets. Respect!

Ik weet zelf niet zo heel goed wat je moet doen, sorry. Ik heb geen ervaring met dit soort situatie. Ik kan wel wat opties voor je opnoemen die je misschien kan toepassen.

Mijn ex heeft naaktfoto's van mij en ik ben bang dat hij mij hier mee gaat bedreigen om abortus te plegen, maar dat kan ik echt niet.


In het geval van bedreiging kan je naar de politie gaan. Ik weet het klinkt overdreven, maar zij kunnen met hem een praatje gaan houden, telefoon in beslag nemen en foto's verwijderen voordat er kwaad plaatsvind. Ook kunnen zij ervoor zorgen dat hij je niet kan verwonden. Je hoeft niet meteen aangifte te doen maar je kunt hun ook om advies vragen wat zij zouden aanraden voor jou veiligheid.


Buiten dat ik heel bang ben voor de reactie van mijn ex ben ik ook heel bang voor de reactie van mijn ouders. Ze weten nog niet eens dat ik ontmaagd ben.


Als je het hun gaat vertellen kan je iemand anders die je vertrouwd om hulp vragen. Die kan er dan bij zitten en je helpen met het vertellen, dan zou het makkelijker moeten gaan denk ik.

Als ik jou was zou ik een gesprek gaan voeren met de kindertelefoon, dat is een snelle optie en zij kunnen je beter helpen dan ik.


Sterkte!
Hey meid

ik weet wat je voelt. En wat een rotzak van een gozer. Hoe lang waren jullie samen?
ik weet dat het moeilijk is maar je moet het iemand vertellen. Rn als je niet bij je ouders terecht kan. Ga naar een vriend of vriendin.
Maar wat helemaal beter is is om naar de dokter te gaan. Die heeft een zwijgplicht en kan met opties naar je situatie kijken. Wil je het kind houden? Of niet? Zo kunnen jullie samen een oplossing bedenken.
Sterkte meid. insta: c.cherylx
Hey,

je hebt 2 topics heel snel na elkaar gemaakt. Dit heb je waarschijnlijk gedaan omdat het een groot probleem is en je snel een oplossing wilt. Ik heb in je andere topic zo snel mogelijk een antwoord neer gezet. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Sterkte!
Maar wat helemaal beter is is om naar de dokter te gaan. Die heeft een zwijgplicht en kan met opties naar je situatie kijken.


De dokter is zeker ook een goede optie, maar dan zit je wel met wanneer kan je daar terecht. Als je geluk hebt kun je er morgen tussen omdat het spoed heeft.


Wil je het kind houden?


Van wat ik begreep uit het eerste bericht wilt ze geen abortus. Waarom? Als ik vragen mag.

Hoelang ben je ongeveer al zwanger?
Sorry alvast hiervoor maar HOE VAAK MOETEN MENSEN NOG HOREN, LEZEN OF ZIEN WAT ER ALLEMAAL FOUT KAN EN ZAL GAAN ALS JE NAAKTFOTO'S STUURT? Dat was uitbrander 1. OOIT GEDACHT AAN EEN CONDOOM OF WACHTEN TOT JE WAT OUDER BENT? dat was uitbrander 2 en nu mijn tips. Vertel face 2face aan een van je ouders het hele verhaal. Niet via app. Overleg met je ouder(s) wat het slimste is om nu te doen. Neem contact op met de ouders van je ex. Als je ex begint te dreigen zeg/lieg je dat je een afspraak gaat maken met je huisarts. In plaats van de huisarts bel je politie. (Neem zoiezo ook contact op met de huisarts).
Nogmaals sorry voor de uitbranders, ik hoop voor je dat alles goed komt en dat je de goede beslissing neemt. Waarschijnlijk worden je ouders wel boos, maar ze zullen je proberen te helpen waar ze kunnen.
Succes er mee!!
Ik weet dat het niet heel aardig overkomt maar Euhm heeft wel gelijk. Ik dacht zelf ik zeg het maar niet, maar het moet wel gezegd worden. Daarnaast (dit gaat ook niet aardig overkomen) hoe kom je wel op het idee om een zwangerschapstest te doen maar denk je niet aan voorbehoedsmiddelen. Dit is misschien een leerpuntje voor de volgende keer.

Ik hoop echt voor je dat je uit de situaties komt met het gewenste eindresultaat. Heel veel succes!
Reputatie 2
Badge +3
Hoi 15enzwangervanex,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Als je hierover wilt praten kun je elke dag tussen 11:00 en 21:00 bellen (0800-0432) of chatten met De Kindertelefoon, www.kindertelefoon.nl. Misschien heb je ook iets aan deze websites: https://www.sense.info/nl/zwanger/zwanger-en-dan

Sterkte!

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon
Euhm srry maar ff dimme ze snapt zelf ook wel dat dat dom was maar als je verliefd bent doe je soms domme dingen waar je later spijt van krijgt ik praat het nu echt niet goed maar ze vraagt niet om commentaar ze vraagt om advies. Oke nu mijn advies: ik zou het eerst tegen je ouders vertelle en daarna samen met je ouders en de ouders van je vriend afspreken om samen tot een oplossing te komen hopelijk heb je wat aan mijn tip succes

Reageer