Vraag

13 met iemand van 15

  • 14 January 2020
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Badge +1

hi ik heb hulp nodig

ik vindt dus iemand van 15 leuk (hij vindt mij volgens mij ook leuk) maar ik ben 13. Als we iets krijgen wilt hij natuurlijk meer, hij is ook al ontmaagd. Hij is  er echt heel lief over en vroeg ook wanneer ik er klaar voor zou zijn en ik zei 15 en als ik echt heel verliefd ben en al langer met dat  persoon heb ook wel als ik bijna 15 word. Ik wil hem niet laten wachten enzo maar ik wil nog geen seks hebben en ik laat hem mij ook niet onder druk zetten. Wat moet ik doen en heeft een jongen met ook een jongeren vriendin tips?

kusjes


3 reacties

hoi,

dit kan inderdaad erg lastig zijn.

zelf heb ik een vriendin die 4 jaar jonger is en ook nog niks wilt

ik zelf heb daar respect voor omdat ik oprecht van dat meisje houd en dus ook respecteer dat zij het rustig aan wilt doen.

 

dus als hij echt van je houd zal hij moeten wachten en zal hij dat ook niet erg vinden, want wachten beloont.

 

ik hoop je geholpen te hebben

groetjes bobbaas

Ik ben zelf 16 en mijn vriendin is 14. Ook mijn vriendin wilt het allemaal liever nog niet ( al mag ik haar wel aanraken )  Wanneer je vriend echt om je geeft wacht hij tot jij er klaar voor bent,

Hallo helper :)

Ik heb zelf geen vriendin maar het is heus niet erg zolang hij het maar respecteerd.

-Dr8gon99

Reageer