Skip to main content
Vraag

13 en 23

• April 21, 2026
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Hoi hoi, even voor de duidelijkheid ik ben 13 en ik ben echt verliefd op een 23 jarige. Hij is ook nog m'n dansdocent dus ik snap dat het niet kan, EN HIJ IS GAY! maar ik was laatst op een feestje waar hij ook bij was (volwassen feestje mijn broer en hem zijn bevriend) en hij had alcohol op. Ik ook en ik was bij de wc en hij vroeg of ik hem leuk vond en ik zei ja en toen lachte hij?? En daarna liep ik weg maar er zijn ook best vreemde dingen gebeurd met hem.

Wat moet ik doen gewoon verder gaan met dit of??

3 reacties

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • April 22, 2026

Lieverd, dit overkomt veel kids. En het is leuk om even te dromen maar om eerlijk op je vraag te antwoorden: Nee dit wordt niets. Hij is gay, volwassen en leeft een heel ander leven.  Een jongen is heel anders om verliefd op te worden dan een volwassen man.  Het is wel de realiteit: als jij 23 was en hij 33 is dat weer heel anders dan 13 en 23. Maar het is nu eenmaal zo. Dromen kan, maar ik zou zeggen houd het daarbij 😊 bovendien is hij strafbaar als hij iets met je zou doen. Ik hoop dat je verliefd wordt op een leuke jongen onder de 18 😉

Doby xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 22, 2026

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de wijze raad van ​@Dobymeis13.  Een dronken vraag of je hem leuk vindt wil echt niet zeggen dat hij verliefd is op jou.  En trouwens: je drinkt maar beter nog geen alcohol op je 13de, dat is slecht voor je en kan je in situaties brengen waar je beter niet in bent (met een volwassen man met slechte bedoelingen, bijvoorbeeld).

Er zijn heel wat leuke jongens van je eigen leeftijd, die passen veel beter bij je.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • April 23, 2026

Helemaal eens met ​@Dobymeis13  en ​@Diana . Te groot verschil, heel andere levensfase, andere vrijheden etc. Op je 13e ben je nog lang niet toe aan een volwaardige relatie met een meerderjarige. En kwetsbaar. Doe het niet meid! 

Groetjes K