Vraag

Zelfverdediging pedofiel

  • 10 February 2023
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

Badge

Hoi iedereen, Ik heb jullie hulp weer nodig

Ik ga deze zomervakantie op vakantie naar een camping, en ben in contact gekomen met een jongen van 23 jaar die naar dezelfde camping gaat en op dezelfde datum er is, ik vond hem al wat raar doen naar mij maar dacht er nog niks van tot dat hij vroeg wat mijn seksualiteit was, ik gaf aan dat ik hetero was en toen zei die dat die bi was en het jammer vond omdat die net wou gaan fappen. Ik heb hem toen aangegeven dat ik niet geïnteresseerd ben en dat ik m er ook niet mee kan helpen en heb hem duidelijk verteld dat ik 14 ben maar volgens mij maakt dat hem niks uit en vervolgens begon die dat hij mij wou pijpen.

 

Stel op vakantie dat hij iets bij mij probeert, is het dan legaal om mezelf te verdedigen tegen dit? De vakantie is trouwens in Spanje (miss kunnen jullie daar wat mee)

 

Alvast bedankt!!


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hey,

Goede vraag! Ten eerste zou ik het contact met deze man verbreken. Hij zegt dingen die jij niet fijn vindt en je hebt je grens al aangegeven en hij luistert niet. 

Ja je mag jezelf verdedigen als hij dingen doet die jij niet wil. Maaar voorkomen is natuurlijk beter. Dat kan door heb te ontwijken en geen contact te zoeken.

 

joeeee

Hey, 

Klinkt erg vervelend. Natuurlijk mag je hem natuurlijk niet meteen slaan ofzoiets, maar als hij toch fysiek contact zoekt waar jij tegen bent mag jij jezelf gewoon verdedigen. Maar maak het ook duidelijk dat je het niet wilt. Voor de rest zou ik gewoon kijken wat jezelf denkt dat het beste is op dat moment. En gewoon hopen dat er niks gebeurd. 

Ik hoop dat dit helpt :) 

Veel succes en de groetjes van Djabbo!

Reageer